Ik had ook zoiets gelezen maar dacht dat ze gespot was in zijn (wanstaltige) auto ofzo. Je zal toch wel een goeie boete krijgen als je zoiets uitlekt als kandidaat zijnde?
Ja daar staat een boete op. Ze zegt nu dat haar account na is gemaakt en dat zei het niet was die het verklapt heeft maar dat is niet waar.
Ik wil het weten. Ik wil het niet weten. Ik wil het weten. Ik wil het niet weten. Ben benieuwd hoelang ik het volhoud om dit niet te googlen
Aaaargh ik wil het eigenlijk niet weten, maar ik vind het wel heel lastig om me in te houden. Benieuwd hoe lang ik dit vol houd.
Ik heb gekeken maar dit is een andere winnares dan die ene die in Tony’s auto zou zijn gespot. We gaan het zien..
Inderdaad, ze zijn niet eens meer verbaasd haha. Ben wel heeeel benieuwd naar volgende week! Ik denk dat hij Maxime naar huis stuurt nadat hij met haar heeft gezoend op die date, zoiets.
Ik heb nog nooit een seizoen gezien, gaat het er normaal wilder aan toe? Ik vind Julia echt by far de leukste. Die Joy is volgens mij heel uitgekookt en die blonde kan niet op der naam komen (korte haar wat jonger) die vind ik irritant. Ik kan diva haar stem en gedrag ook niet meer goed handelen.
Same, en Maxime lijkt me ook een beetje achterbaks ofzo. Jolijn ben ik ook geen fan van trouwens. Ik vind echt alleen Julia en India een optie hahaha