Oriana en India zijn toppers. Jolijn onzeker maar ook weer te vol over zichzelf alleen voor de camera. Diva snap ik niet waarom die er nog zit, is niks voor hem. Julia heb ik echt mijn bedenkingen bij.. en zie ik niet oud worden met hem. Zij wil geen kinderen en hij wel dus dat gaat wel een reden zijn voor eruit stemmen denk ik.
Julia ben ik ook vanaf gestapt. Ik snap niet wat zij er nog in doet als ze geen kinderen wilt en hij perse wel. Lijkt me wel een groot ding in je leven waar je het over eens moet zijn. India vind ik nog steeds leuk en volwassen (misschien iets te?) En oriana ben ik echt leuk gaan vinden sinds 2 afleveringen. Joy ook wel maar daar zie je niet zoveel van lijkt het. Jolijn Diva wel lief maar wat nog meer? Geen idee. En bij sarai heb ik ook echt vraagtekens. Ze is wel leuk en lief maar of het bij hem past zo op het eerste gezicht?
Heb je het voorstukje van volgende week gezien? Jolijn en Tony in dat bubbelbad? Volgens mij verpest ze het daar voor zichzelf en gaat ze volgende week naar huis. Wat is jullie top drie nu? Die van mij 1. Oreana 2. Julia (heb alleen heel erg mijn twijfels of ze oprecht is of dit doet voor volgers en bekendheid gezien ze beginnend actrice is). 3. India
Ik denk dus dat Joy echt de bitch van de groep is. Telkens rotopmerkingen over een ander maken en het inpakken als grapje.
Nou precies, ik heb daar een hekel aan. Ik hoop dat Tony dit ook inziet als hij een 1 op 1 date met haar heeft en dezelfde vraag aan haar stelt als Serai over met wie ze het beste is en met wie het minste. Ik vroeg me ook af of Serai haar antwoord op die vraag gemeend of tactisch was? Tactisch omdat alle dames Juul nu toch wel als grootste bedreiging zien.
Cosmetische ingrepen zijn er meer al niet vies van. Ik heb laatst een foto van Oriana gezien van voor haar opgespoten lippen. Zo zonde hoe die meiden zichzelf zo verminken.
Het ziet er hartstikke warm en zonnig uit daar en dan lopen ze in oversized shirts,truien en broeken en met de cocktailparty in een bloot jurkje.. Is het overdag dan zo fris? Of doen ze dat omdat dat de stijl van Tony is? Ik vind het maar een apart gezicht
Ik zag deze gisteren voorbij komen, herkende haar wel direct eigenlijk. Vooral haar lippen zijn veranderd
Echt? Ik zie het nog steeds niet haha. D’r neus is ook helemaal anders. Ze heeft nu zo’n wipneus zoals Michael Jackson ooit. Echt zonde, was echt niks mis met haar.
Jammer idd van Sara, daar moet ze zelf toch ook van balen zou je denken. bijzondere aflevering weer! ben benieuwd naar het vervolg ook..
Ik irriteer me steeds meer aan Joy... Diva maakte het toch helemaal niet extra ongemakkelijk? Zij stapte zelf naar voren. Voelt een beetje de schuld schuiven op een ander omdat jezelf iets ongemakkelijks deed