Ik heb de eerste 2 afleveringen net gezien! Ik kende Thomas niet ... Heb ik onder een steen geleefd? Vind hem wel leuk en spontaan overkomen....! Geen idee of hij dat ook is... Hij is ook wel leuk om naar te kijken! Nog geen mening over de dames, nog te weinig v gezien
Ik heb ook gekeken! Thomas is een leuke gast. Ik vind sommige meiden nu al erg bitchy tegen elkaar. Ik blijf die cocktail party’s tenenkrommend vinden met die meiden die steeds om een momentje vragen, ik zou me daar zo onprettig bij voelen..
Ik kijk het ook! Leuk dat er weer een nieuw seizoen is! Haha, vreselijk hè, maar ik moet er ook wel weer om lachen.
Jaa leuk!! Die wou ik al kijken via goplay maar die deed het niet bij mij ik zet hem meteen op mijn lijstje..
Ik ben nu aan het kijken,ik vind het zo'n sukkel Margaux wilde weglopen, hij hield haar tegen en vervolgens vraagt hij heel stuntelig naar de vlucht En zo nep leuk doen over dat rozenkwarts bandje,doe even gewoon..
Het blijft tv en aangezien hij al meerdere keren mee heeft gedaan aan programma's als TI en SexTape, geloof ik er niet zo in. Toch mag ie hier gerust een avondje langskomen als ie zich verveelt
Thomas is leuk. Wat kunnen vrouwen toch gemeen zijn hè, pffff, je kan ze zo schiften op aardig en niet aardig.... Ik vind Romy trouwens heel irritant, bleh....
Ik kijk ook! Ik kende Thomas niet maar in het introductiefilmpje kwam hij eigenlijk wel heel goed over. Had eerder verwacht dat hij een beetje een kwal zou zijn, maar niet dus. Zitten echt een paar leuke en mooie meiden tussen. Blijft jammer dat sommige meiden het nodig vinden om bitchy te doen. Denk altijd dat het dan waarschijnlijk onzekerheid van hunzelf is.
Ik zou als man ook echt afknappen op dat soort bitcherige types. Daarnaast kom je ook zo op tv, zo wil je toch niet overkomen?
De Bachelor België, wat een verschil zeg.... Beetje raar allemaal. Lijkt heel geforceerd ofzo. Gesprekken die niet op gang komen... Ben benieuwd of dat nog beter gaat worden.
Ik heb alleen de belgische gezien (wist niet dat er een Nlse was). Maar jemig. Wat een typetjes weer. Ik weet niet hoe ze heet maar die zelfverzekerde dame die mindfulness geeft. Bah. Hij heeft een duidelijke voorkeur voor blond geloof ik.
Is dat die Vanessa ofzo? Zij ziet er echt uit als 50! Ik vind de meiden in ieder geval een stuk minder leuk dan bij Thomas en de Nederlandse versie (tot zover) ook leuker..