Ja die Jordi verliest zijn geloofwaardigheid. Een beetje arrogant en mysterieus in het begin is misschien aantrekkelijk, maar het is inderdaad onzekerheid en vind hem erg oppervlakkig. Oh en deze week de misser van .. even naam kwijt? Met die grote glimlach, accent, blond en veel humor? Was erg ongemakkelijk.. moment van het kettinkje geven, volgens mij wilde hij haar zoenen. Toen draaide Gaby weg. Oeps.. Leuke jongen om te zien en mee te kletsen, maar ik zou er snel op uitgekeken zijn.
Ik denk (bijna zeker!) dat het de arm van Niek was. Dit was een bruine gespierde arm... andere jongens dragen veel armbandjes, zijn lichter of tattoo’s.. Maar goed we zullen het volgende week zien
Ik zal nog niks verklappen maar het was iig niet Niek Blij dat Jordy vd witte roos er eindelijk uit is dat ging hem zo niet worden!
Ben door de voorstukjes benieuwd naar volgende week! Je voelt zowat de testosteron door het beeldscherm
Haha dankje! Ben nu ah kijken en zie nu dat Niek de boot niet op gaat. Maar de anderen die daar dan wel bij zijn, die wil je toch niet zoenen? Gabyyy
Ik vind degene die mee waren op de boot juist de leukste! Haha zo zie je, smaken verschillen. ☺️ Ik ben team Jordy (met de donkere krullen)!
Ja maar in voorstukje waren Kasper en Jordy al uitgesloten bij de kus betrokken te zijn, ik ben ook van hun team + Boy. Maar Boy heeft geen humor (of iig, dat komt in serie niet echt naar voren) Kasper wel. Ben nu ook meer voor Jethro trouwens! Maar Joey, Jordy-witte-roos en mss Ritchie had ik al naar huis gestuurd.. en snap niet dat ze tóch Joey koos voor nieuwe date nav de foto. Zijn foto was toch ook niks nieuws?
Ik denk dat ze er op de volgende volgorde uitgaan: Niek, Boy, Ritchie,Kasper,Jehtro,Joey,Jordy.ik twijfel nog tussen de laatste 2
Heeft Joey een dochter? Ik spoel die gesprekken met hem altijd door.. Zag in de vlog van Boy de hele tijd een meisje mee en ze zat daarna bij Joey op schoot:
Ik vroeg het me ook al af toen ik die tattoo op z'n borst zag met 'jaylinn' Verder vond ik de jongens op de boot ook de leukste en hoop sowieso dat hun 4 overblijven bij de laatste 4.
Wat me trouwens ook opvalt, is dat Jordy en Boy de enigen zijn met een YouTubekanaal nu, vloggen enz. Alsof zij ook iets aan het opbouwen zijn nu richting de finale.. zouden zij samen overblijven?