The Bachelorette Videoland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mum2be2, 20 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    #161 pippa26, 15 jul 2020
    Laatst bewerkt: 15 jul 2020
    Als ik daar stond zouden het Jethro en Jordy zijn geworden hoor... ook als je Jordy’s vader ziet weet je gewoon: dit is een goede gast. Idem met Jethro’s familie..

Joey heeft 0 humor en Niek wil alleen maar lekker uit eten en roken enzo. + enge vrienden en enge ouders..

Beausecret en Linnidee vinden dit leuk.
  2. Yvuna

Yvuna Actief lid

12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    Oké, ik stop met kijken.. :eek:
    Hier sluit ik me bij aan!

Maar alleen omdat er geen andere keuzes meer zijn.. Ik denk dat ik stop met kijken :p

Beausecret en Linnidee vinden dit leuk.
  3. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Precies dit ja. Plus dat Joey voor mij nu is getransformeerd tot een 14 jarig jongetje op de een of andere manier, totaal niet passend bij haar toekomstbeeld. Voor zover ik dat vanaf mijn bank kan beoordelen uiteraard ;)

Huismuisie vindt dit leuk.
  4. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ja idd, al vond ik toch zijn ouders uiteindelijk wel erg lief maar het is gewoon een jongen die nog thuiswoont. Ik denk zelf echt dat ik voor Jethro was gegaan, ook zo’n knuffelbeertje.. alleen hij is niet sportief genoeg voor Gaby denk ik.

5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.483
    12.023
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    En hij heeft iets onbetrouwbaars als ik eerlijk ben. Die actie met dat zoenen... waarom de behoefte voelen dat te delen op die manier?

Forumnaam vindt dit leuk.
  6. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ja dat was gek, maar gewoon een domme actie denk ik.

Beausecret vindt dit leuk.
  7. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ze gewoon alleen naar huis gaat..

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat idee heb ik ook, of ze gaat met 1 van de 2 verder daten en het houdt 3 weken stand.

9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.483
    12.023
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Die kans zit er ook nog wel in. Wat lastig is met dit soort reizen is dat je compleet uit je eigen leven weg bent. Je kan je dus gemakkelijk anders voordoen dan je bent.

Het was dus interessanter geweest wanneer ze ook nog wat dates in NL had gehad.

10. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ja zoiets inderdaad

11. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Niek de gladde autoverkoper.... en zijn vrienden passen daar echt bij. Beetje foute types. Denk wel dat hij zich beter staande weet te houden in de wereld van Gaby dan Joey.
    Qua type vind ik Joey beter bij haar passen, al is hij natuurlijk jong. Ik denk dat wij niet alle gesprekken zien en dat er veel overeenkomsten zijn in hun levens waardoor ze zich aangetrokken voelen tot elkaar.

Linnidee vindt dit leuk.
  12. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.484
    6.100
    113
    Vrouw
    Oh oh die Joey.. kan er niks aan doen maar vond zijn onzekere blik in zijn ogen zo onaantrekkelijk.. terwijl ik kwetsbaarheid iets heel moois vind bij mijn man en ik smelt als hij me zo aankijkt. Maar daarmee had hij me in eerste instantie niet kunnen versieren gok ik..

Denk ook dat ze alleen blijft! En wat verder @Huismuisie zegt over het daten in NL, had het wat realistischer gemaakt.

Huismuisie en Linnidee vinden dit leuk.
  13. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.483
    12.023
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja maar het enige dat er tussen Joey en Gaby is, is een soort seksuele aantrekkingskracht. Hun gesprekken zijn niet heel diepgaand of behoorlijk negatief geladen.

14. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    955
    587
    93
    Ik denk dat ze voor Joey gaat. Ik heb een beetje het gevoel dat ze dit al heeft besloten. Vooral omdat ze tegen Jethro zei dat ze gevoelens voor iemand anders heeft. En daarnaast vond ik het gesprek met de ouders van Joey ook wel heel erg overkomen alsof ze al gekozen heeft. Omdat ze alles rondom de kinderwens en de afstand enzo al hadden besproken.

15. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.902
    9.423
    113
    Gelderland
    Ik heb gister de aflevering pas gekeken. Wat zonde dat ze die familie over hebben laten komen zeg.. had dat deel lekker in Nederland en huiselijke situatie gedaan.

Ik denk ook dat Gaby alleen naar huis gaat en anders kiest ze voor Joey.
    Zonde, alle leuke volwassen mannen heeft ze al naar huis gestuurd. :rolleyes:

16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.483
    12.023
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Net gekeken. Vind de uitkomst bijzonder na deze twee dates en anderzijds ook weer niet. Ik hoop voor haar dat ze gelukkig wordt met haar keuze.

Het is makkelijk praten van achter een schermpje. Maar denk wel dat ze met Jordy en Jethro leukere opties heeft laten gaan dan de man die is blijven plakken.

17. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ik vind juist dat ze een goede keuze heeft gemaakt! Joey en Gaby hadden vanaf het begin al een klik. Hij lijkt mij betrouwbaar en zorgzaam en schuwt het niet om het gesprek aan te gaan. Vanaf het scherm natuurlijk lastig in te schatten wat er allemaal besproken is! Ik hoop dat ze nog samen zijn. Ik heb er wel vertrouwen in!

Libelle82 en Beausecret vinden dit leuk.
  18. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk dat haar keuze mede is ingegeven omdat hij de enige was waarvan de ouders in zuid Afrika waren. Aangezien zij ook veel waarde hecht aan familie

19. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd of ze nog samen zijn. Ik kan het me niet voorstellen. Die jongen is zo saai (op tv dan) dat ik steeds de neiging had om door te spoelen als hij in beeld was. Dan leek Niek me een stuk gezelliger. Niet verwacht trouwens want ik vond het echt een engerd maar dat was misschien ook wel vanwege z’n uiterlijk. Nu al zin in volgende week haha

20. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ik vond het tussen Niek en haar veel spontaner gaan met de laatste date, sowieso eigenlijk tussen hun. Meer lachen enzo. Maar verliefdheid kun je helaas niet afdwingen en blijkbaar zat het gevoel voor Joey al veel dieper. Al vanaf het begin.
    Ik vond het een mooi en oprecht einde.
    (ook hoe je het hart hoorde bonzen van 1 van de twee toen ze knuffelen :roflmao:)

Ben benieuwd naar de laatste aflevering en of ze nog samen zijn :thumup:

Deel Deze Pagina