Haha... ik kende ook altijd precies dat rapje uit mijn hoofd bij ongeveer 1:37 sec. YouTube - Get Down - Backstreet Boys Bang, bang, bang, here we come, here we slam, it's the fun factory with the BSB..... blablabla.... Wel grappig, ik bleerde altijd alle liedjes mee. Maar als je die clip ziet: dat kapsel van Nick. Toen vond ik zijn haar geweldig maar nu vind ik die bobline lelijk.
Hier nog 1 die ook echt superfan was vroeger, ben noiit naar een concert van hun geweest, maar wel naar pepsipop waar ze toenook optraden Enne ikke ging voor AJ
Ik ben vroeger ook megafan geweest! Heel mijn kamer hing vol met posters. Twee jaar geleden ben ik naar een concert geweest van ze.
Yep hier ook een ex fan, ben in 1997 nog naar een concert met een vriendinnetje geweest in de Statenhal in Den Haag met onze moeders met in het voorprogramma hawel, mr. washboard Peter Andre Ik vond het echt verschrikkelijk, niet eens de show, die was grappig, maar zo benauwd en continue vielen er meiden flauw ikzelf bijna ook, en gillen dat ze deden ja mijn vriendinnetje en ik ook natuurlijk, haha. Wel een hele leuke ervaring als je 13 bent
Wie is Mj? Het was (toen); Nick, Kevin, Brian, Howie en AJ, toch? Ik was vroeger fan van álle boysbands.
Haha hier ook eentje! Ik was helemaal fan van ze.. Vooral van Howie . Als ik ze nu zie, nee.. dan is dat over haha
Wat heeft Nick trouwens een ander kapsel gekregen zeg als je het filmpje ziet van de TS. En AJ is kalende aan het worden. Grappig zeg, hoe die broekies nu ineens volwassen zijn geworden...
@barbara hhah ja maar wij zijn ook volwassen geworden he sommige van ons hebben al kinderen... Ik deed vroeger met een vriendin zelfs taart eten als zij jarig waren.... Kende ook alle nummers uit mijn hoofd en raps en dansjes. We hebben in groep 8 zelfs met bonte avond everybody aan iedereen geleerd dat was wel dope. haha
ik ook bsb fan geweest,(wel meer take that ) maar goed wat ik zo jammer vind bij de bsb hun zijn wel volwassen, maar de muziek is nog net als 10 jaar geleden dat vind ik best jammer, mag ook best iets volwassener.
Ik was geen fan van de BSB maar ik verzamelde wel alles van ze uit de bravo, popcorn, breakout en de hitkrant enzo. Want ik was fan van The Kelly Family en had een aantal vriendinnen die fan waren van de BSB zo konden we ruilen. Zij mijn spullen van de BSB en ik hun spullen van the kelly family......(SCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM)