Is dit waar??

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door beauty2012, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    UGGS are UGLY....

Misschien wist u het nog niet maar voor UGGS worden in China honden levend gevild vanwege de adrenaline die door hun angst en pijn vrijkomt. Het doel van het levend villen is dat hun vacht dan sneller loslaat. Dat klinkt gruwelijk en dat is het ook! Aan deze UGGS die jouw voeten in de wintermaanden warm houden kleeft dus een gruwelijk dierenleed! Ik neem aan dat degene die overwegen deze boots te kopen dit toch wel graag zouden willen weten. Elk paar UGGS dat verkocht wordt in Europa, houdt deze allerwreedste en barbaarse praktijken in China in stand.
    Laat uw gevoel voor het weerloze dier spreken want als u dat doet dan is er maar een beslissing mogelijk namelijk.... Geen UGGS kopen alstublieft want UGGs zijn in alle opzichten UGLY!

Ik kwam dit tegen op facebook...
    Is dit waar? Want dit is echt vreselijk:(

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wist niet eens dat er echt bont op zat. :) Maar vind ze sowieso al ugly dus zou ze al nooit kopen..

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Veel te duur, als ik ze koop, koop ik neppe

4. Linana

Linana Niet meer actief

Uggs worden gemaakt van schapenleer en schapenbont. Dus nee, dit verhaal is niet waar.
    Je bron is ook uitermate onbetrouwbaar.... Facebook? Ik zie bijna nooit iets op Facebook voorbij komen wat waar is.

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ehrm... UGGS zijn toch gewoon dure polyester shit? Violgens mij zit daar niks echts aan....

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hahaha op de site van UGG kun je niet bij ´Onze Materialen´ komen..... daar halen ze nu snel alle ehrm... gevoelige materialen weg! Ik lees wel over schapevacht.

Mocht dit wel waar zijn, dan is dit de ondergang van de UGG in Europa. Gegarandeerd.

7. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ja dit verhaal is wel waar, alleen zijn dit niet de uggs die wij hier hebben omdat dit niet zou verkopen.
    In China zijn dit soort dingen normaal.

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Niet waar, ze worden van met schapenwol gevoerd en mogen alleen UGGS heten als ze uit Australie komen geloof ik.

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik kan er gewoon bij hoor ;)

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    zijn ook gewoon nepperds die in China worden gemaakt. Zijn geen Uggs ...

11. knap

knap Niet meer actief

Of het nu waar is of niet waar.

Hoop met heel mijn hart dat het niet waar is het klinkt te afschuwelijk.

Dacht ook trouwens dat van een schapenvacht was of iets. En niet van hondenvacht.

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

China staat ook wel bekend om het 'eerst martelen van honden' voordat ze ze opeten. Wederom vanwege de adrenaline die vrijkomt.

Ik zou er niet gek van opkijken als ze het dus daadwerkelijk zo doen. En niet alleen met honden, maar met nog veel meer beesten met een vachtje....

13. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Trieste mensen als dit echt waar is :x:(

14. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wilde ik ook typen. UGGS zijn van schapen bont en leer.

15. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    De nep uggs, daar kan bont van wasbeerhonden in zitten ja. Dat is geen fabeltje. Op de site van Bont voor dieren kan je vinden hoe je kan testen of er echt bont aan zit.
    De originele uggs zijn niet gemaakt met wasbeerhond.

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Het geldt alleen voor de neppers...maar niet verkopen? Hoeveel jongeren lopen er op dit moment en aankomende winter wel niet met een bontkraag om hun capuchon? Bewust en onbewust. Aan de prijs is het niet te zien. Bont wordt nog heel veel verkocht helaas!

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dat is echt syntetisch bont hoor ... niet de echte. Als het echt was, dan zijn ze doorgaans toch niet echt te betalen ...

18. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb wel eens gehoord dst in dat bont katten/honden vacht word gebruikt?!

@ UGGS, nee die worden van schapenbont/vacht gemaakt. Die goedkope rotzooi zal best wel eens hiervan gemaakt kunnen worden, maar echte UGGS staan bekend om hun schapenvacht. Staat ook altijd op de UGGs, sheepsfur uit Australie...

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb het nog nooit gezien iig. Alle bontkraagjes, jasjes etc. wat ik hier in de kast heb hangen, zijn allemaal syntetisch. Staat ook zo op het "dingetje" in de jas (jah ... hoe heet dat? :))

20. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Waslabel? :p

Ik weet dat het paar jaar geleden in nieuws was dat van die goedkope jassen uit (dacht idd) China dat bont had... Geen idee hoe t nu verder er mee staat...

Deel Deze Pagina