Helloowwww Wij zijn under the dome aan het kijken, nu bij aflevering 10 ofzo (van seizoen 1), mijn vriend vindt het matig, maar ik vind het best spannend. nu komt net een vriend van mijn vriend langs en die zegt dat ie het alleen maar slechter vindt worden . vriend wil dus nu niet meer verder kijken Dusss ik ben benieuwd naar jullie ervaringen moet ik verder kijken of is het zonde van mijn tijd En heeft iemand nog soortgelijke series die dan WEL goed zijn? beetje spannende serie? Liefs Muis
ik vind under the dome geweldig, heb seizoen 1 en 2 gezien, en kan niet wachten op seizoen 3, ik geloof dat die eind aug weer begint. dus ik zeg verder kijken haha
Wij zijn ook afgehaakt. Het verhaal loopt een beetje dood. T voelt té geforceerd, zoals bij veel series. In tvzelfde genre heb ik nog geen serie gevonden die mij tot t eind bleef boeien. Ja, breaking bad blijft all time favorite,maar das een ander genre. Heel veel van dit soort series zijn de eerste 2 seizoenen goed en daarna lijkt t nergens meer op. Gelukkig een paar uitzonderingen. 😊 maar je weet t niet met under the dome, misschien breien ze er nog wel een leuk eind aan.
ik vind het wel leuk, ben nu aan seizoen 3 begonnen op popcorn, vond het in het midden (eind seizoen 2) ook wel een beetje matig, maar nu wel weer erg leuk en spannend
Wij vinden het echt een leuke serie. Het enige wat ik raar vind is dat eind s2 nog maar 2/3 weken ervoor die dome is gekomen. Normaal is 1 seizoen een hele lange tijd. Bij deze serie een weekje ofzo haha
Vind t een leuke serie maar ken betere... Verdere tips; Grimm Son of anarchy gotham Weet alleen niet of ze overal te zien zijn...Wij hebben zo'n kastje teevee.io
wij hadden met under the dome een beetje hetzelfde maar willen toch graag de rest weten dus hebben het wel afgezien en gaan s3 ook weer kijken. ik heb het met meer series dat sommige seizoenen een beetje tegenvallen maar je wilt het toch blijven kijken.
Ik ben nét begonnen bij aflevering één (dus lees niet alle berichtjes, bang voor spoilers ) Maar tot nu toe vind ik het een goede serie en wel spannend!!
Tja de serie vond ik niet echt pakkend en heb niet meer dan 2 afleveringen gekeken. Het boek vond ik wel heel spannend. Dus als je van lezen houdt...
Ik heb alles wat op de nl tv is uitgezonden gezien. Van mij krijgt het een 6je. Geen mobiel/tablet bij je hebben anders ben je zo afgeleid. De serie pakt niet goed genoeg en dingen worden heel makkelijk uitgewerkt.
Ik kijk ook naar de serie... Maar natuurlijk als je het boek hebt gelezen, is de serie niet zo goed. Is ook meestal zo als ze een boek verfilmen. De dingen kloppen dan niet zoals in het boek. Maar valt goed mee. Ik kijk ook naar The blacklist, al moet ik zeggen dat ik de eerste afleveringen de beste vond En naar Gotham, is heel goed.