Hij was wel vreemd idd! Ik ben echt zo benieuwd of Megan Boone er gewoon in blijft. Zou het heel raar vinden als het zonder haar verder gaat.
Ik hoop dat ze terugkomt, op wat voor manier dan ook! Maar het was een aparte aflevering inderdaad, al vond ik het wel mooi om eens een heel andere kant van hem te zien. Ik dacht zelf eerst dat het kwam door zijn opiumgebruik, dat het niet zomaar een terugdenken aan Liz' moeder was maar echt hallucinaties ofzo. Maar dat heb ik misschien niet goed begrepen.
Ik denk dat ze voorlopig niet terugkomt, al vermoed ik wel dat ze niet voor altijd wegblijft. Voor nu staat er misschien dat Liz in de afleveringen terugkomt, maar zodra deze afleveringen uitkomen zal er (hoogstwaarschijnlijk) credit only achter komen te staan. Dit is bij de afgelopen afleveringen al wel gebeurt. Ik zou het echt serieus bar slecht vinden als Liz niet meer terug komt.
Ja en dan ook vooral de manier waarop ze dan is overleden.. Ze is toch een hoofdpersoon en vond haar einde niet echt spetterend of spannend.
Het schijnt dat Tom in de spin-off verder wordt gevolgd met zijn dochter. Beetje apart om het gezin te scheiden door twee series (beetje rare zin ).
Een serie gebaseerd op al een bestaande serie...wat voorbeelden van spin offs: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_media-spin-offs Ze weten het goed geheim te houden, zou het even moeten verwerken als ze er echt uit is
Weet, je wat ik dan wel gemist heb? Dat als zij echt eruit is, dat dit dan ook in de media verteld wordt. Dat ze interviews geeft over de serie en waarom ze gestopt is.. Nu is er helemaal niks! Dus ik heb echt nog stille hoop dat ze gewoon nog terugkomt.
Ik denk niet dat ik het nog leuk vindt, zo zonder Liz ... Maar ik ben wel benieuwd naar jullie top 3 De mijne : 1. seizoen 3 aflevering 04 - the Djinn 2. seizoen 2 aflevering 18 - Vanessa Cruz 3. seizoen 2 aflevering 14 - T. Earl King VI
Was, is inmiddels al bevallen Over haar vertrek uit de serie heb ik echter niks gelezen en gezien. Iedereen tast in het duister haha
Het is zeker niet cool dat ze eruit is, maar ik vind de aflevering van gister echt heel sterk. Ook zonder Liz kijk ik nog met plezier naar deze spannende aflevering, al mis je wel iets inderdaad. Ik heb geen top 3, niet bijgehouden in ieder geval haha
Reddington is een hele goede acteur, dus hij kan de serie best dragen denk ik. Maar zonder Liz (en Tom), zal het toch niet hetzelfde zijn denk ik. Ik zou het in ieder geval echt jammer vinden als zij er uit zou gaan,maar kan het me niet voorstellen. We weten ook nog steeds niet wat hun relatie nu is...
Nee inderdaad. Dat vond mijn man nog het ergste. Dat het nog niet echt duidelijk is of hij haar vader is of niet en dat Liz dat dus nooit heeft geweten (mocht ze echt niet meer terugkomen) Ik loop trouwens wel gelijk met Amerika. Iedereen hier?
Nee, ik kijk op maandag naar rtl5. Maar hoop inderdaad wel dat die puzzelstukjes nog op z'n plek gaan vallen!