Ik denk, als ik inlog staat er een hele rits reacties maar valt dat even tegen Nou Liz leeft dus toch nog zoals vrijwel iedereen volgens mij wel vermoede. Het "ik ben je vader" verhaal van Alexander Kirke geloof ik niet. Jullie?
Haha, idd nog niemand hier. Ja dat liz nog leefde was geen verassing. Blij toe want zonder haar vond ik er minder aan. Ik geloof ook niet dat kirke haar vader is, ik denk nog steeds dat red haar vader is.
Nee daar geloof ik ook niks van. Maar het verklaart wél waarom Red hem zo graag eigenhandig wilde omleggen. Er komt nu waarschijnlijk veel meer van de waarheid naar buiten dan Red wil en dat moest hij voorkomen. Is niet gelukt dus ben erg benieuwd wat hij zo graag wil blijven verzwijgen
Ben ook blij dat Liz nog leeft. Ze was wel het personage (samen met Red) waar de serie om draait. Of Kirke inderdaad haar vader is weet ik niet maar als zal wel meer achter zitten. Ben benieuwd naar seizoen 4!
Volgens mij denkt Krik dat hij de vader is. Hij is ziek en heeft een bloedtransfusie nodig. Daarom had hij ook de dochter van Liz nodig, maar nu Liz niet dood blijkt te zijn zal hij haar bloed gebruiken. Tijdens dit proces komen ze er achter dat ze geen DNA match zijn. Even mijn theorie.....
Dit vind ik een goede theorie. Als je het zo brengt zou het best waar kunnen zijn. En omdat ie haar dan niet meer nodig heeft wil hij hun ombrengen en dan redden Red en het team haar ofzo haha
Dit zei mijn vriend ook en staat ook wel veel op internet zei hij later. Hij had heel internet afgezocht ahahahah over hoe of wat.