Helaas gemist En ik kijk graag naar James Spader als acteur. Wat betreft het Hannibal idee, ja die sfeer had het wel een beetje in de voorstukjes. Eerlijkheids zit dan toch liever tegenover James
Hahaha, als ik moest kiezen ja, maar liever beide niet hoor. Moet zeggen dat het wel een heel goede acteur is. Misschien een stomme vraag, maar waar kijkt iedereen die al verder is met de serie?
Ik ook! Het is het enige op tv wat ik echt heel leuk vind en elke maandag naar uit kijk Ben zo benieuwd wat Reddington nou van haar wil en wat haar man nou precies er allemaal mee te maken heeft. En wie stond er nou op t fotootje?
ik heb gisteren ook weer gekeken, echt super spannend! Ik zat te gillen toen ineens die hond achter de boom kwam.
Ja denk ik wel zei ik al ma de eerste aflevering. Ook omdat hij eerst zei van weet je alles van je ouders , van je verleden en je vriend en heel verhaal er om heen. Ik denk dat hij haar vader is inderdaad...!
Oh nee hahaha Ik lig echt in een deuk hier. Maar nou ben ik helemaal nieuwsgierig!! Aaahhhhh Weet je al wel wat Reddington van haar wil? Of dat nog niet? (niet zeggen wat t is hoor )
Vorige week maar een halve aflevering kunnen kijken want om 21:00 was ik een beetje druk bezig met bevallen Ik heb de eerste helft tussen de weeën door gekeken hahaha. Verpleegkundige keek me al raar aan toen ik zei dat ik weer Blacklist had gemist (hoezo erg?.... ) Binnenkort maar eens online gaan kijken. Heb verdorie niet een aflevering af kunnen kijken
Geweldige serie. Ik ben ook groot fan van James Spader. Ik kan niet wachten tot het maandag is dan ga ik er weer lekker voor zitten. Mijn man houdt er normaal gesproken helemaal niet van maar die kijkt nu ook mee. Zelfs hij vindt het leuk.