Oooo wat is t spannend!! Waarom is er maar 1 aflevering per week?? Zo jammer. Zal haar man nou gaan vertellen dat hij een dubbel leven leid (of zo iets?) in de voorstukjes zag je ook iets over zijn minnares.
Hele gave serie Gisteren heb ik alle beschikbare afleveringen gedownload en net aflevering 12 gekeken. Ik ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren. Zeker hoe dat nou zit met Tom..
ik wil weten wie die chick is die nu Tom zijn 'bff' aan het spelen is! en zij moet toch wel zijn dochter zijn.........? maar hij zei nee toen ze het hem vroeg aan de telefoon... ben benieuwd!
Maar Reddington zei tegen de vader van Liz dat hij altijd haar vader blijft en dat hij net zo goed voor haar gaat zorgen enzo zoals hij dat deed. Toch? Dus dan is Liz toch gewoon de dochter van Reddington?
Wij hebben hem gedownload en lopen dus gelijk met de VS. Zonder spoilers: Leuke serie, blijft redelijk voorspelbaar!
Ik kijk uberhaupt graag naar James Spader Die kan de telefoongids voorlezen en dan klinkt het nog sexy
Hahaha maar ondanks dat hij kwa uiterlijk helemaal m'n type niet is, heeft hij wel 'iets' over zich waardoor hij erg leuk is om naar te kijken! Ik denk trouwens ook dat Liz red zijn dochter is. En dat Tom straks op de blacklist terecht komt. Ik heb alleen nog de afleveringen op RTL gezien, dus geen idee of dit klopt hoor
Ik ben gek op the blacklist! Waar vinden jullie die online filmpjes? Gister nr 7 gezien op tv dus ben op zoek naar nr 8 en verder
Ik ben voor hem gevallen bij Boston Legal toen hij bij het Hooggerechts hof een doodveroordeelde verdedigde. Die passie......die uitstraling....*kwijn* En nu een 'Bad Guy' rrrrrrr
wat een spannende aflevering denk dat de vermoedens toch kloppen vraag me af hoelang we nog mogen genieten want vind het wel echt een leuke serie.
Ik wist het wel!! Kon ook haast niet anders. Het zal straks wel zwaar worden voor Lizzy, adoptievader dood en er achter komen wie je echte vader is....
Ik ben benieuwd wanneer het nu eindelijk duidelijk wordt en wat haar man nu precies voor rol heeft. Maar je hebt ook nog een seizoen 2 dus ik denk dat die antwoorden nog een tijd op zich laten wachten
Is seizoen 2 er al dan? Ik dacht dat die nog gemaakt moest worden Maar hij is haar vader dat is wel duidelijk, maar dat andere meisje dan? Zal ook zijn dochter zijn dan denk ik?