Hopelijk krijgen ze die Anslo snel te grazen.......vrees echter dat Anslo nu Lizzy gaat inzetten tegen Red om de code te krijgen of om Red compleet gek te maken.
Hmm ik plak mijn mond even af Heb em al compleet gezien. In Amerika was er vandaag ook weer een nieuwe aflevering te zien toch? Morgen even naar kijken!
Nee inderdaad haha! Lizzy en haar man waren een keer weg (werken ofzo) en toen kwamen er allemaal mannen in hun huis om overal camera's neer te hangen. Daarna zag je af en toe een oude man die naar die beelden keek, vanuit dat huis waar ze dus net in waren. Maar wie/wat/waarom weet ik niet. Ben ook benieuwd hoe t nu zit met haar man!?
Neee er zijn nog wel meer afleveringen. Wij vonden het zo spannend dat we via internet zijn gaan kijken. In Amerika lopen ze ongeveer 5 afleveringen voor, allemaal nog dit seizoen.
Dames! Ik heb het vanavond gemist ivm carnaval en mijn vriend heeft vanmorgen de recorder niet ingesteld, arghhhh! Iemand enig idee hoe ik terug kan kijken? Via de rtlxl app krijg ik niks gevonden
Hawkeye a.k.a Alan Alda.....jeetje....eens keer de 'badguy'. Ik kan hem maar moeilijk zo zien, verwacht elke keer een grap ofzo van hem (zelfs in E.R was ie niet serieus). In M*A*S*H 4077 was ie dat al amper. Ben ook heel benieuwd naar zijn rol, ik weet wel dat ie nog effe blijft. En dat ie een big shot is in de zakenwereld. Wat ik wel grappig vind is dat ik nu in een serie een oude 'crush' zie en een nieuwe
Dames, We hebben berichten verwijderd die niet voldeden aan de regels van Zwangerschapspagina.nl. Lees voordat je hier een bericht plaatst de regels m.b.t. films en series. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl