Ohw.. Oeps Als ik goed heb opgelet heeft dit seizoen 15 afleveringen en was afgelopen Maandag aflevering 10. Nog 5 te gaan dan dus. *correct me if im wrong*
Hier in Portugal is het niet op tv, maar ik werd nieuwsgierig door dit topic, dus heb het hele eerste seizoen gisteren van piratenbaai gehaald. Ook nog is nederlands ondertiteld.
Waarom zegt Red nou nee tegen Lizzy dat hij niet haar vader is? Had zo gehoopt dat hij ja zou zeggen..
Red wilt haar beschermen. Hij is bang om haar te kwetsen en dus ook te kwetsbaar te maken. Stel je voor die ouwe man komt er achter dat Lizzy zijn dochter is....
Gister aflevering 14&15 gezien. Idd spannend hoor. Maar wil nou wel eens meer zien. Ik wil antwoorden hihu
OMG Ze hebben er een 'Dexter' in gestopt... En Red is op wraak uit...ow jee dat belooft wat. Maar van wie is die as die hij uitstrooide En wie is die ene vent die bij hem komt? Vragen, vragen, vragen....
Ben ik de enige die het zo langzamerhand niet echt met kan volgen.? Of heb ik gewoon niet goed opgelet.? Wie was die Newton nou.?
Wie newton is weet ik ook niet... Ik snapte ook net stukje niet helemaal toen die bazin bij de fbi zei dat de mol uitgeschakeld was... Bedoelde ze newton? Dat zou dus betekenen dat zij contact heeft gehad met Red omdat ze wist dat hij newton ging vermoorden...
Een van die mannen die wilde weten wie de mol was (lijkt wel wie is de mol! Haha) heeft red laten ontvoeren en is niet zuiver! Toch?!
Hij zat idd volgens mij achter de ontvoering van red. De as was van dat Aziatische meisje wat de assistent van red speelde. Ik vind het nog een heel gemakkelijk te volgen serie hoor, naar je moet wel iedere aflevering kijken anders kan het idd verwarrend worden.
Ik kan de uitzending van gisteren niet terugkijken bij rtl xl, lijkt wel alsof t er niet in staat, weet iemand waar ik m kan vinden?
Hier, maar op mijn telefoon is het beeld zwart. Misschien via de pc niet. RTL uitzending gemist? Kijk programma's en series terug op RTL XL!
Je kan hem hier ook kijken: TUBE+ Search Results for TV Show: "The Blacklist” Is alleen zonder ondertiteling
Newton was de man die als laatste bij Red kwam, toen hij het as aan het uitstrooien was en hij was 1 van zijn eigen mensen. Lees af en toe mee, mijn man en ik zijn helemaal verslaafd aan deze serie, zitten elke week weer te wachten op de nieuwste aflevering uit de vs.
Kijken jullie ook nog?? Heb net Ivan gezien. Super goede aflevering die ik zeker ook nog met ondertiteling wil zien maar dan moet ik nog effe wachten
Ja zeker dat ik nog kijk! Morgen weer ik kijk alleen de afleveringen op rtl4. Ik heb me nog steeds kunnen inhouden om vooruit te kijken Ben wel heel benieuwd, want wie is dat meisje waar Tom steeds mee is? Is dat dat (half) zusje van Liz?