er is nog geen volgende afleveringdatum bekend.... denk dat dit de midseason finale was vorige week... dus zal wel paar weekjes duren voor het weer begint! tip: Als je wil weten wanneer je serie ervoor is, ff google op bijv; 'the blacklist episode guide" en dan klikken op de link van tv.com dan kom je hier op uit: The Blacklist - Episode Guide - TV.com normal gesproken staat daar ook voor de toekomstige afleveringern erbij plus de datum van uitzending.
Ik heb de app episoder. Daar staan de afleveringen met uitzenddatums van Amerika. Blijkbaar is er een pauze van een maand?? Bizar.
coole app!!! maar ik heb windows phone daar zijn zulke apps meestal niet te krijgen! maar ik had wel gelijk, 21 april dus pas weer balen, want het is mega spannend! "its gonna be a hell of a ride "
Gebeurd heel vaak die pauze's bij series, helaas. Ook tussen aflevering 13 en 14 zat een maand tussen.
Ja dat klopt! Ik dacht dat dat was vanwege de olympische spelen Waren heel wat series in Amerika die toen een pauze hadden. Man man was is t spannend! Dat gezicht van jolene in eens heel anders en van Tom ook. BAM! In eens dat de sfeer om sloeg. Whaaaaaaa en nu weer een hele week wachten...
Oooh ik kan niet wachten tot de nieuwe aflevering haha!! Maar kijken samen met vriend dus ga het ook niet vooruit kijken
Aaaaaarrghhhh net nu de aflevering zo spannend was gisteren heb ik niet kunnen kijken. Heb al gegoogeld maar kan nergens vinden waar ik m terug kan zien gratis. Kan iemand me helpen...
Spannend nog steeds! Heb nu aflevering 20 gezien. Nog 2 te gaan. Hoop wel dat ze wat prijs geven voor we moeten gaan wachten op seizoen 2.....