Geweldige serie! Seizoen 1 heb ik op tv gezien en seizoen 2 via popcorn time. Ben nu bij aflevering 20. De laatste twee staan er nog niet op. Super spannend nu! Of Red haar vader is, daar twijfel ik steeds meer aan. Misschien is het de vader van Tom?
Nee ik denk sinds afgelopen aflevering niet meer dat hij de vader is. Liz wilde de dochter van die gedode agent geld geven voor (ik dacht) een studie maar Red zei dat je dat alleen voor je eigen goede gevoel doet en dat je de persoon in kwestie er niet mee helpt. Je maakt de pijn niet minder. Toen dacht ik ineens dat hij hetzelfde bij Liz doet. Hij voelt zich verantwoordelijk goed naar haar om te kijken en haar alles te geven wat ze nodig heeft maar ik denk wel dat hij verantwoordelijk is voor iets in haar leven als de dood van haar biologische vader.
Er komt een derde seizoen JEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!! En na het zien van de vorige aflevering denk ik des te meer dat hij wel familie is van haar!
Ik twijfel ook nog steeds! Wellicht dat hij wel verantwoordelijk is voor het overlijden van haar ouders en daardoor zo'n schuldgevoel kreeg om haar nu bij te staan oid. Houd er wel van als ik iedere keer op het verkeerde been wordt gezet. Meeste series of films zijn zo voor spelbaar.
Op rtl4 hebben we nog 4 afleveringen en dan is t seizoen afgelopen. In Amerika is 14 mei de laatste aflevering te zien. Ik twijfel ook, vind t veel te langzaam gaan met die onthullingen over het verleden (of ik ben gewoon te nieuwsgierig )
Ooow gelukkig, dan hebben we nog wat tegoed Vind de laatste afleveringen toch minder spannend dan voorheen, terwijl er wel veel meer gebeurt. Ik twijfel ook of hij nu wel of niet haar vader is maar er zal vast een heel onverwacht antwoord komen
Wat een flut einde Ik vond iedere aflevering rete spannend en ook deze aflevering. Maar dat einde..... Dus ze heeft haar vader neergeschoten, thats is...Dat kan toch niet "het" grote geheim zijn dat Reddington voor haar verborgen wilde houden? Waardoor kwam die brand dan, wat is met haar moeder gebeurd, waarom weet ze verder niks van haar jeugd en voor mij de grootste vraag...hoe is Reddington bij haar betrokken sinds haar jeugd? Hij is dus niet haar vader maar er moet toch "iets" spelen?