Tja, zo kunnen ze er natuurlijk weer nog veel verder op voort borduren Al baal ik ook wel een beetje. Kan nu zoveel haha. Misschien had Reddington wel een affaire met haar moeder (of is hij toch haar bio-vader) en hadden haar 'vader' en moeder daarom ruzie? Zullen wel weer wat seizoenen aan vast geplakt worden denk ik zo. Soms vind ik gewoon echt dat een serie (hoe leuk en goed ook) op een gegeven moment afgelopen moet zijn. Verhaallijnen worden zo enorm uitgemolken dat ik meestal wel afhaak na een paar seizoenen.
Heb t gisteren niet kunnen zien, dus net gedaan. Maar ik snap er steeds minder van. Grrrrr eigenlijk krijg ik steeds meer vragen. Laat ze maar opschieten met seizoen 3. Het einde was niet heel spectaculair voor een seizoensfinale.
Ja weer open. Bedankt beheer! Leuke afleveringen gisteren! Wat is Redington toch een geweldige acteur!
Ik werd er weer blij van. Ben heel benieuwd wat die enge vent (ben z'n naam ff kwijt) nu weet over waar ze zijn...
Mooie aflevering weer. Zo jammer dat het zo snel voorbij is! Zou elke week een dubbele aflevering moeten zijn
Toch nog 1 Ik blijf nooit voor tv thuis, sterker nog ik kijk zo goed als geen tv maar the blacklist is de uitzondering als 3 seizoenen lang!
Ja, ik ben ook weer fan dit seizoen! Vind de verhaallijn met Thom Keen en de Russen ook wel iets hebben.
Ik ben ergens halverwege seizoen 1 ingehaakt, mijn Lief volgde het al. En nou ben ik ook verslaafd Ik het het idee dat er dit seizoen meer een soort van humor in zit. Of is het sarcasme? Maar het is ook grimmiger vind ik, er gebeuren steeds meer bizarre dingen. Vind het maar knap dat ze het allemaal kunnen bedenken
Mmh dat ging wel heel vlot bij Tom Keen, had verwacht dat daar wel wat meer afleveringen overheen zouden gaan. En vraag me af in hoeverre Ressler nu iets gaat kunnen aantonen over gemeen spel van de CIA....