je droger is kapot, hij is 4 jaar oud, de gewone monteur hier in de buurt kan hem niet maken omdat hij er niet bij kan. dus hoover (merk droger) gebeld voor reperatie. dit komt neer op 66,- voorrijkosten, en als hij langer bezig is dan 15 min (wat al gauw is) 35,- extra! en dan nog de reperatie kosten en materiaal. (de andere monteur dacht dat het de aandrijfmotor is) dus waarschijnlijk ook een behoorlijk bedrag! al met al kom je waarschijnlijk uit op 150,- a 200,- reperatie. nu heb ik op internet zitten kijken voor een andere droger en die zijn er al vanaf 200,- a 250,- (ook goeie merken) nu zitten we te denken om een nieuwe te kopen. wat zouden jullie doen? l
Nou dan zou ik voor de nieuwe gaan. En hoezo kan de monteur en niet bij?? Dan zorg je toch dat hij erbij kan? :
heb je geen garantie meer? las het echt rond de 200 gaat komen dan is het wel een twijfel geval. Wij hebben nog niet zo lang geleden een droger gekocht en die van ons kostte toen 300... als je het zelf moet betalen dan denk ik dat ik voor een nieuwe zou gaan...
ja vaag verhaal dat deze droger uit 2 delen bestaat en de normale uit 4 ofzo, dus mijn man zegt zo tegen hem, we rekenen dan toch ook geen voorrijkosten neem ik aan ben niks wijzer geworden. en hij was nog geen 5 min binnen. heeft hij ook niet gedaan hahaha
oke wij ook. maar welke droger hebben jullie??of raden jullie aan, moet een condens droger zijn!!!!!!!!!
Ik zou een nieuwe kopen. Wij hebben een droger van Candy en ik weet van hun dat de voorrijdkosten niet worden gerekend als ze hetgeen wat kapot is kunnen maken.
Wij hebben toevallig maandag voor een soortgelijke keuze gestaan. Hoewel; we hebben de monteur niet eens afgewacht. Wasmachine bleef hangen in het wasprogramma en dus oneindig draaien. Wat we ook deden. We hebben een indesit, van 5 jaar oud. Zaterdag zijn we verhuisd, dus mogelijk is er toen wat misgegaan, net een tikje gehad ofzo. 2 maanden geleden was hij toevallig óók al kapot, laten maken, maar wel 70 euro kwijt. Aangezien er best veel meegewassen is, en het geen miele ofzo is, heb ik zoiets van: Na 5 jaar komen er alleen maar meer kosten bij waarschijnlijk. Dus dan maar een nieuwe. Via de site van modern, voor 330 euro (gratis bezorgd , aansluiten en bovenbrengen in totaal 10 euro) . Dus wij hebben maandag een nieuwe besteld en die is vanochtend geleverd.
zeker net buiten de garantietermijn? (ze gaan altijd kapot buiten de garantietermijn haha). Kun je niet rondbellen voor andere monteurs? Het verschilt nogal wat ze vragen (had pas een verstopping en ook die bedrijven vragen hele andere bedragen dan de andere) Anders zou ik voor een nieuwe gaan. zo te lezen is het verschil niet zo groot (ligt natuurlijk eraan welke je wil nieuw)