nou ik kijk het niet omdat ik het leuk vind, maar meer omdat ik altijd wel moet lachen om de verhaallijn van ridge en brooke
Wat ik trouwens niet normaal vind is dat het programma vaak even over half 6 begint, dan na 10 minuten een reclameblok van een minuut of 4 erin en om 5 voor 6 is het afgelopen Dat heet "snelle soap" volgens mij
Ja echt wel, als je nou naar die andere soaps kijkt, ATWT en toen Santa Barbara, die duurde/duren veeeeeeeel langer!
ja lekker hoor atwt duurt bijna een uur!!!!! en dan nog het probleem van amber met haar zoontje... mij is verteld dat het meisje dat nu amber speelt haar tweelingzus is ofzo... maar als dat nou zo is waar is amber dan helemaal gebleven???
Zat net ff te lezen op dat forum van de the bold, ik kijk al vanaf het begin...de eerste uitzending was in maart 1987, ik kijk dus al bijna 20 jaar , halleluja!!
maar als ik het goed begrijp is bridget een dochter van brooke en ??? dus dat betekent dat hij ooit gaat trouwen met de dochter van ze ex?????
Nee?......nou ik vind het wel een poepie Maarre niets vergeleken met m'n eigen mannetje hoor , he schat?
geef mij nick maar dan... is ook niet moeders mooiste maar toch als ik moet kiezen.... of die vriend van macy die vink ook wel een lekker koppie hebben
Leeft Macy eigenlijk nog???? Ik zag een stukkie vanavond, maar ik kreeg de indruk dat ze was overleden??
nee macy leeft nog! maar omdat sally het niet goed vond dat ozzzzy zijn tent weer zou opengooien heeft hij er een soort van avond voor macy van gemaakt en nou gaat ie met ze gekke kop alles veilen voor een of ander macy fonds:S:S:S
hihi maar wie weet er meer over amber? mij is verteld dat de amber die je nu ziet haar tweelingzus is en dus net doet alsof ze amber is ofzo??? weet iemand hier iets van?