Tijdje geleden was die tweeling zus van haar er toch ook? En de amber die je nu ziet, is zeker niet zoals haar zus toen was. Maar goed ik weet het ook niet
maar ze trekken bij macy toch de zuurstof eruit volgende week..... enne over die ozzy gesproken met dat beschuitje...dan geef mij deacon maar
Deacon is zeker een leuke man. Maar wat maken die mensen veel mee zeg in een mensenleven. Echt niet normaal. Dan is mij leven toch best saai. Maar het blijft leuk om naar te kijken zeg. En dan nu weer met die Brooke...
Soap volg ik eigenlijk alleen maar atwt en eastenders (bbc) Ik merk dat ze bij atwt wel weer dezelfde soort verhalen laten terug komen.
hihi klopt ik heb had het ook al 5 jaar niet gezien... en ik wist gelijk dat taylor dood was en hij zat nog geen week erna weer achter brooke aan of andersom maar in ieder geval laat die ridge en brooke lekker een eigen soap beginnen die hebben al zoveel meegemaakt en het leuke is ze hebben allebei kinderen maar niet van elkaar hoe graag ze het ook willen... ze zal nu ook vast wel weer zwanger zijn van zijn broer nick
Arme Nick En wat was Ridge koelbloedig toen ie zei dat ie verliefd was op z'n vrouw Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, volgende week doet Brooke een zwangerschapstest, weet niet wanneer haar NOD is, dat ze dat er niet ff bij vermelden he?
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Ridge nog leeft, vind hem zo een kwal!!! En Brooke is een sl*t. Ze heeft de hele serie al gehad man, dan zeg je op een gegeven moment als actrice dat je het wel genoeg vind zo??! Maar ja ze moeten toch wat verzinnen he
Misschien is het wel op haar lijf geschreven joh, bovendien, ze speelt al vanaf het begin mee in de bold en ze is ook niks anders gewend
Ik kijk niet echt naar the bold en the beautiful...... Maar taylor is toch dood? Ze is toch overleden in het ziekenhuis toen een hele tijd terug? Hoe kan ze dan toch in hemelsnaam weer terug komen in de serie??? Ik snap dat niet....daarom kijk ik er bijna niet na, het is (voor mij) totaal niet geloofwaardig. Ik hou het lekker bij mijn soapje, as the world turns, daar gebeuren ook wel eens dingen waarvan je denkt, nouja!!!, maar toch een stuk minder dan B&B.
Ja idd ATWT is echt spannend nu. Ik vraag me alleen af wanneer Carly Jack nu eens vind, want ik vind het maar niks dat ie nu getrouwd is met die Julia. En Alison moet ook eens achter de waarheid komen want die vriend van haar is toch maar een engerd af en toe loop ik mezelf echt op te vreten bij die soaps
hihi ik ook. En ik ben zo stout geweest om trailers te lezen. weet dus wat er allemaal staat te gebeuren de komende tijd. Nouja weten, ik heb het gelezen, maar ben de helft alweer bijna vergeten hahaha. Ja ik kan me soms ook behoorlijk opwinden hahaha, dan denk ik kijk nou KIJK NOU!!!! maar nee natuurlijk niet hihi. Nouja gezonde manier van opwinden denk ik dan maar
ja idd maar weet je wanneer Carly en Jack mekaar weer terug vinden, want ik vind het wel tijd worden eigenlijk!