Ik vind Hope ook wel een beetje vervelend, maar toch ben ik vanaf het begin al voor team Hope en Liam
Wauw de aflevering van gisteren was zo goed geacteerd door Steffy. Liam en Hope een degelijk en burgerlijk stel. Liam en Steffy power en chemistry.
Hoe kiezen jullie op youtube de filmpjes? Want ik zie bv 1 augustus en dan kan ik netgens 2 augustus vinden. Dan ineens 5 augustus en 8 augustus. Hoe zie je wat opvolgende afleveringen zijn?
Iemand linkje van vandaag? Als ik nu kijk op YouTube staat er overal "Live" bij en kan hem niet zien zodra ik die aflevering aan zet. Of moet ik even wachten?
ja geweldig acteerwerk! Heel overtuigend, ik zat in tranen. Valt het jullie ook op dat ze in de B&B altijd gesprekken staand voeren. Niemand daar gaat normaal met elkaar op de bank of aan tafel zitten, ze blijven altijd allemaal staan.
Ja klopt! En ze voeren dezelfde gesprekken wel 10 x! Zo vul je 18 minuten wel.. eigenlijk vind ik het een vreselijk slechte soap, maar blijf maar kijken
Ze gaan ook nooit naar het toilet en doen ook geen boodschappen. De aflevering van vandaag was weer mooi! Echt, Steffy verdient alle awards die er zijn.
Gekeken dames? Let even op het stukje dat Hope de foto van de echo in de hand heeft. De echo was net iets te lang in beeld. En ook de nadruk erop toen ze 'm weglegde. Zal er dan toch iets mee zijn? Liam niet de vader?