De Wereld Draait Door: Het Songfestival-liedje: Ilse DeLange en Waylon Voor 12 uur vandaag komt ook het opgenomen nummer op radio 2.. Wat vinden jullie ervan?? Elsevier.nl - Gemengde reacties op songfestivallied Calm After The Storm
Ik vind hem een beetje saai, lijkt of het liedje nog op gang moet komen ofzo... Beetje meer power was leuk geweest..
Vind het niet slecht, Wel heb ik moeite met de tekst ik hoor het niet zo goed. Wat ze zingen highway en verder .... ?
Beetje meer powe had niet verkeerd geweest! Dat is toch de trend van tegenwoordig dn ook zulke liedjes hebben gewonnen. Daarin moet je mee gaan (vind ik)
Het liedje is opzich wel leuk maar totaal niet geschikt voor songfestival. Ze lieten aantal landen zien en hun hebben toch echt veel betere en leukere muziek keuze. Nederland weer kandsloos dit jaar
Een gemiddeld countrynummer vind ik leuker. Dit is gewoon een slap aftreksel. Ik zeg vk. (volkomen kansloos)
Het was mooi, maar ook saai, had meer pit verwacht. De nummers die ze los van elkaar maken en het nummer dat ze eerder in dwdd speelden zijn veel beter en indrukwekkender
Oeh nee totaal niet mooi. Onduidelijk gezongen(of komt door de apparatuur in de studio), niet mooi 2 stemmig(had meerdere malen een 'oeh' 'ai' moment) en zo nog wat puntjes........ Naast dat totaal niet songfestival waardig.
Ik heb het nog niet gehoord maar vind het wel grappig om te zien dat iedereen dit liedje kansloos vind maar dit werd vorig jaar ook gezegd bij de song van Anouk en die kwam best hoog
Ik vind het een vreselijk saai liedje en was na een minuut luisteren alweer de aandacht kwijt! In mijn aquarium was meer actie te beleven op dat moment!
Wat ik niet snap ik dat zulke goede artiesten meedoen en dat ze dan niet uitpakken, net als anouk vorig jaar. Dan is toch zonde.