Nou hè he, zal dayzee naar Brooke sprinten? Of staat ze op bij de vraag of iemand bezwaar heeft!? Zal Brooke dan nog op tijd zijn? Of stormt Hope de bruiloft binnen? Wat zal het worden, wat duurt dat weer lang
Ik hoop dat Ridge en brooke weer samen komen Ik denk dat Thomas wel wat zal gaan zeggen hoor, althans dat hoop ik.....
Mijn oma is dement maar als the bold erop staat zegt ze: Hier de broek en de rits is ook op tv. Hihihihi Ik ga zo checken wat er deze week allemaal is gebeurd
Ja Tuurlijk, Thomas wil net wat gaan zeggen en dan springt Stephanie er weer tussen!! :x en dan is het weer het einde... Zucht.. Maandag gaat ze ze zeker haar zegen geven en durft Thomas niets meer.. Go Brooke en Ridge
Ik word af en toe wel een beetje misselijk van Hope en Liam hoor! Zo zoet dat het glazuur van mijn tanden springt. Liefie schatje snoepie.. Ik hou zoooo veel van jou! Voor altijd! Ik vind je zo lief! En leuk! En knap! En geweldig! En fantastisch! Jaaaa oké. Nu weten we het wel
Als ik thuis ben kijk ik wel. ATWT wil ik terug !!! Dat vond ik geweldig bleef ik echt voor thuis. Was echt mijn uurtje. Iedereen vond het stom van mijn leeftijd (volgende week 22 ) maar ik keek het al vanaf baby met me moeder mee , mis het echt.
Hehheh! Het hoge woord is eruit!! Het duurde 100 afleveringen en ik zat me gisteren op te vreten toen ze switchte van het logeerhuis naar Brookes huis maar uiteindelijk gaf Stephanie het toe..!! Spannend wat ridge nu gaat doen..... Hopelijk rent ie weer naar dat gigantische Brooke huis! Ps. Wat was Taylor vroeger toch prachtig, en nu echt verschrikkelijk! Gone Too far!
Ja erg he. Als je op de internet de voor en na foto's ziet van haar plastische chirurgie dan is ze er echt niet op vooruit gegaan!
Hij is weer terug bij brooke.. de vraag is wilt brooke hem wel..direct dumpen direct trouwen met ze ex.. och Ja serie kunnen ze alles maken.. stefanie oud vrouwtje..pfff stel je voor zo n schoonmoeder hel..