Je hebt hun versi kleine stukke op youtube zijn ze veel verder..brooke zal nog met bill gaan liam nog met steffie zal ook zwanger van hem zijn..enzz
vertel vertel allles watje weet haha door dit topic ben ik het ook weer aan echt aan het volgen niet te geloven toch ahah.
Ik kijk het gemiddeld 1x per week maar mis nooit wat hihi. Het is gewoon een onmogelijke tijd dat het uitgezonden word... de avonden ben ik mijn kids aan het douchen ed en in de ochtend kan ik het eerst kwartiertje hooguit zien, want daarna moet ik mijn dochter van school halen! Behalve op woensdag dan heb ik een kwartiertje langer en kan ik het zien! En ik vind het ook weer niet zo leuk dat ik het terug ga kijken. (Deed ik met atwt wel!)
Steffy komt bij Liam en verliest zijn kind door een ongeluk en zal kinderloos blijven.. Brooke gaat van bil met Bill en raakt zwanger van hem en vraagt Eric om te liegen dat het zijn kind is ipv Bill... En ga zo maar door hihi... Katy krijgt volgens mij ook nog een hartaanval omdat Bill met steffy de koffer in duikt ...
Bill is nie vies van een beetje bil dus zo te lezen... maar Brooke nog een keer zwanger? Hoe oud is die ook alweer?
Bill gaat graag van bil ja hihi.. Weet niet hoe oud Brooke in de serie is. Maar tis net een bus, er zit altijd volk in haha
Ik las ergens dat ze op een gegeven moment naar de dokter gaat omdat ze denkt in de overgang te zijn, maar toen bleek ze dus zwanger.
Katie indd zwanger . Had ik ook gezien Ben nu op YouTube elke keer de 20 sec vooruit aant kijken ( veel te kort!) Maar zo zie je wel alles
http://m.youtube.com/watch?v=qOrckncJsaE Dit is alweer n heel stuk verder.. ( waar ik ben gebleven ) moet je even n aantal afleveringen terug gaan om bij t 'nu' te zijn