Ja heel sneu...ik wist het al een tijdje trouwens... Nu gaat ze ook weg...voor altijd...tenminste...tot ze weer terug komt Maar dit lijntje is nu even klaar gelukkig
Wel heel zielig ja. Nu zou ze weer naar Liam kunnen rennen he Wel jammer dat ze uit de serie gaat, vind haar wel een goede actrice.
Volgens mij is er alweer sprake van dat ze weer terugkomt Maar ook niet voor lang.... Ach er komt vast weer een leuke andere verhaallijn aan
Ik heb op YouTube vooruit gekeken en er gaat een heleboel gebeuren. Van Donna vraag ik mij altijd af welke toegevoegde waarde ze heeft. Ze huppelt wat rond in te strakke jurken en trekt de meest gekke gezichten.
Konden ze echt niemand vinden die de rol van Maya beter kan spelen Caroline is ook al van het rare gezichten trekken.
Och jee, Caroline is zwanger van Thomas maar doet alsof t van ridge is.. Als je vooruit kijkt lees je rare dingen waarvan je nu denk 'huh'
Haha klopt maar wat Caroline niet weet is dat ridge er net achter is gekomen dat hij onvruchtbaar is... het zal je maar gebeuren
Gelukkig is het maar een soap denk ik dan. Ze hoppen allemaal van vader naar broer naar zoon naar neef
Heerlijk... echt een soap Zwanger van de zoon van je man.... en het dan niet zeker weten van wie het is...