The bootcamp club?

Discussie in 'De lounge' gestart door douglas84, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Ik doe nu 2x per week fitness voor opbouw bekken en rug nav zwangerschap en bevalling. Nu geven ze in ons dorp sinds vorige week ook bootcamp lessen van The bootcamp club.

wie heet hier ervaring in en wat doe je precies? Het is verdeelt in regular en beginner. Maar is beginner ook echt beginner? Ik ben namelijk super slecht in hardlopen.

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik zou zeggen zoek is op youtube naar filmpjes ervan dan krijg je gelijk een idee.

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    graag zou ik ook ervaringen horen vand ames die hier aan mee hebben gedaan...

4. augustus

augustus Niet meer actief

Yes hier een bootcamper. Ik vind het erg zwaar, voordat ik ging liep ik 2 x per week hard en deed ik kracht training. Sportte best veel, maar bootcamp was de eerste keren echt killing. Hier overigens geen beginners boorcamp. Maar als die er is zou ik daarmee beginnen.

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    hier heb je regular en beginner. de site geeft aan dat het voor beginners is, maar als ik de filmpjes zie twijfel ik daar zeer aan. En wil liever niet tussen allemaal van die zwaar sportievelingen, waarbij ik dan zo af steek.

6. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier ook iemand die elke week bootcamp doet.
    Het is zwaar. Dat klopt, maar je doet het allemaal zelf.
    Gelukkig hebben wij een fijne trainer. Die ook echt niet wil je dat je te ver gaat.

Gewoon een keer een proef lesje doen.

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

als je nog je rug en bekken aan het opbouwen bent zou ik niet aan zoiets beginnen zonder overleg met je fysio (ik neem aan dat je daarmee aan het opbouwen bent??) en als je dan al begint zeker als beginner beginnen...

8. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik heb tot en met 2 mnd terug bijna een jaar fysio gehad en mag nu weer zonder. Ben begin dec gestart met 2x per week fitness op aanraden van therapeut.

Deel Deze Pagina