Lieve allemaal, Mijn oude nickname (Feilo09) is gelinked aan een e-mailadres waar ik niet meer in kan komen en daardoor is het helaas ook niet mogelijk om het oude topic te heropenen. Toch wil ik graag aan iedereen die meegeleefd heeft laten weten hoe het gaat. Helaas is mijn lieve man, maatje, liefde van mijn leven en geweldige vader van onze twee dochters op 6 mei j.l. Overleden. Hij mocht maar 29 jaar worden. Zijn overlijden kwam zeer onverwachts en waarschijnlijk is dit gebeurd door een tumorbloeding in zijn hoofd. Voel me verdoofd en leeg. Onze dochters (2 en 4jaar) lijken overdag ok, maar 's nachts komt alle spanning er bij ze uit. Het zal tijd nodig hebben, veel tijd.
Oh wat een nachtmerrie. Gecondoleerd. Ik wens jullie en nabestaanden heel veel sterkte toe in deze tijd xxxx
Wat een vreselijk nieuws! Ik wil jou en je meisjes heel veel sterkte wensen in deze ontzettend moeilijke tijd!
Gecondoleerd. Wat erg dat je man dit moest overkomen, ik wens je heel veel sterkte toe om dit verlies te dragen en alle kracht om je dochters te helpen nu ze zonder hun papa verder moeten.
Gecondoleerd met je man,partner,liefde coor het leven en de papa van jullie kindjes... Heel erg veel sterkte voor nu en voor de toekomst,een hele dikke knuffel van mij voor jullie...
Poeh, wat vreselijk.... ben er stil van. Ik heb je vorige topic niet gelezen of gevolgd, maar wil je enorm veel kracht en sterkte toewensen... Het zal heel moeilijk zijn voor jou en je dochters, nu alleen verder.. Dikke knuffel..
Wat erg voor jou en je kindjes. Ik wens je heel veel sterkte en kracht om met dit verlies om te gaan. Dikke knuffel...
Jeetje wat ongelooflijk, hier heb ik geen woorden voor! Gecondoleerd meid... Ik kan mij jouw topic erg goed herinneren, het is niet zo lang geleden, jouw verdriet, jouw angst heeft mij toen erg diep geraakt... Ik hoop van harte dat je hier een beetje steun kunt vinden hier en dat je ook veel steun en hulp hebt van familie en vrienden...Heel erg veel sterkte!
Wat een vreselijk triest bericht! Gecondoleerd Ik wens jou, je dochters en iedereen die je liefhebt heel veel kracht en sterkte.
Gecondoleerd met dit enorme verlies. Heel veel sterkte voor jou, je dochters en de eerst van je omgeving. Ik hoop dat je dochters dit samen met jou kunnen verwerken, geef ze maar heeeeel veel knuffels.