The boy is mine documentaire

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kim11, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Verschrikkelijk zeg! Dat zulke meisjes ng zwanger mogen raken, niet te geloven. Snap niet hoe een rechter kan bepalen dat ze het mind mag houden;) dat zou met zo'n geval worden. Hoe triest het ook is, de kinderen zijn beter af bij een " normaal" gezin. Zo'n meisje heeft een kind niets te bieden. Snap ook niet dar haar moeder ooit haar kinderen in huis heeft kunnen houden. Nou net resultaat is duidelijk.

2. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Heftig hoor, trieste bedoeling.. er staat me iets van bij dat verschillede kinderen (van die ouders) uit huis zijn geplaatst. Je snapt ook niet dat zulke mensen eraan blijven beginnen he. Die moeder vond ik ook zo apart. Dat ze een verstandelijke beperking heeft staat voorop maar ze doet en praat zo raar. Is dat jullie toen ook opgevallen? Heel apart.

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Die moeder heeft volgens mij het iq van een aardappel.

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Oh en alle kinderen zijn uit huis geplaatst hoor voor degene die zich dat met afvroeg.

5. Babystew

Babystew Niet meer actief

Is de docu ook niet te downloaden via nieuwsgroepen of iets (heb dat zelf niet dus kan niet kijken)?

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Steeds weer een zwangerschapstest doen waar de ouders gewoon bij zijn.. 2x negatief en 3e keer raak geloof ik. Dat ze na die 1e test niet al ingegrepen hebben! Zorgen dat ze die pil iedere dag slikt bijvoorbeeld!
    Maarja die ouders zijn zelf ook niet al te slim natuurlijk...:(

7. Delta

Delta Niet meer actief

De prikpil word toch vaak gebruikt voor meiden met een (verstandelijke) beperking. Echt zonde voor die kinderen, hopelijk komen zij wel goed terecht en ook later.

8. Babystew

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik vraag me af in hoeverre je dit meisje dit alles kan aanrekenen. Het is duidelijk dat het vanaf het begin van haar leven al helemaal misgelopen is. Haar ouders hebben beiden (of in ieder geval haar moeder) een verstandelijke beperking, ze is in allerlei opvanghuizen en internaten geweest, de hulpverlening schiet keer op keer tekort in Nederland. Ik vond het zo typisch om weer te zien dat wanneer een kind 18 is de hulpverlening zo goed als weg valt. Dit meisje had duidelijk begeleiding nodig en ook nadat ze 18 was, en blijkbaar is dit niet goed gegaan. Ik vind het triest, want haar leven en dat van haar kindje dat afgenomen is had er heel anders uit kunnen zien.

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Mag zij wel weer voor haar kindjes zorgen dan?

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    In haar vakantiealbum lijkt het alsof Soufian er niet bij is.

Misschien woont hij in een pleeggezin en mag ze wel voor de jongste zorgen en heeft ze iets van een omgangsregeling met de oudste.

Ik ken ook zo'n soort tienermoeder. Haar oudste is met heel veel drama uit huis gehaald. Toen ze een tweede kreeg viel die niet automatisch onder de hulpverlening. Haar oudste is ze nu nogsteeds kwijt, en haar jongste niet. Oudste komt nooit meer thuis, en jongste heeft helemaal geen hulpverlening.

Dat is ook bureaucratie hoor, ene kind valt wel onder mn portefeuille, en de andere niet..

12. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Dat doe ik ook niet. Het meisje heeft er bewust voor gekozen zwanger te worden. Ookal kan zij niet bevatten wat da inhoudt.
    Ik reken het de nlse hulpverlening zeker aan. Dat schiet tekort aan alle kanten. Slaat ook werkelijk nergens op dat zulke meisjes zelf mogen beslissen of ze hulp accepteren of niet, omdat ze op papier 18 zijn. Terwijl ze door hun beperking veel jonger zijn in hun doen en laten.
    18 zijn zegt helemaal niets in zo'n geval.

13. Babystew

Volgens mij zorgt ze wel zelf voor haar dochter maar las dat Soufian nog steeds in een pleeggezin woont. Ze mag hem wel zien in ieder geval.
    Maar dit is wat ik opmaak uit haar FB hoor, ken haar verder niet.

14. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ja, haar dochter woont wel bij haar en haar zoontje niet. Ze schrijft ook dat ze ergens op bezoekuur was bij hem.

Gister de docu van haar zusje Rebecca teruggekeken, wat een schrijnend geval..en nu zelfs 2 kindjes net als Miranda..

Ook omdat ouders wisten dat ze al enkele keren een zwangerschapstest had gedaan en de pil niet (goed) slikte, en niet ingrepen in de vorm van een spiraaltje of prikpil ofzo..

Maar ik reken het meisje niks aan, ze is verstandelijk beperkt en opgegroeid met verstandelijk beperkte ouders die haar 0,0 hielpen met bepaalde zaken en het volgens mij ook helemaaaal niet erg vonden dat ze zwanger werd ;)

15. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nee.. Die ouders missen ook een paar draadjes daarboven.

Deel Deze Pagina