Hoe gaat dit nou in zijn werk? : : : Waar moet je je kindje opgeven? Ik heb op het net zitten snuffelen, maar ik kom er echt niet uit :
Nadat je het kindje hebt aangegeven bij de gemeente, krijg je bericht van de SVB en de belastingdienst volgens mij..
de gemeente geeft dit automatisch door. hoef je zelf niets voor te doen. uiteindelijk krijg je vanzelf bericht wat je ontvangen gaat. kinderkorting kan je gewoon aanvragen als je belastingaangifte doet
als je je kindje aangeeft bij het gemeente huis krijg je vanzelf bericht van de belastingdienst :sofinummer kindje en je krijgt bericht van het svb over de kinderkorting moet je wel aanvragen maar krijg je geloof k alleen als je uitkering krijgt of als je niet zoveel verdiend k kan het ook mis hebben hoor
idd na het aangeven krijg je bericht voor kinderbijslag en voor kinderkorting moet je gewoon bij belastingdienst.nl kijken en dan aanvragen!
Klopt Heeft met je gezamelijke inkomen te maken. Zie; http://overheidsloket.overheid.nl/?p=product&product_id=533&keyword=5082&sd=1
Ik heb die site net doorgenomen en er staat tot het maximale verzamelinkomen, maar hoe hoog bedraagt dit verzamelinkomen dan?