Ik weet niet of hier al een post over gemaakt is, ik kon het in ieder geval nergens terugvinden. Ik lees net op internet dat er naast de tigh gap nu ook de bikini bridge is? Wordt de nieuwe rage van deze zomer.. Nu, ik heb ook gelezen dat het een hoax is, opgezet door zgn "internet trolls", maar ja nu verspreid het toch wel onder (jonge) meiden. Verontrustende nieuwe trend: 'bikini bridge' · LINDA. Hoeveel druk willen ze nog gaan zetten op het schoonheidsideaal? Er bestaan al talloze twitter-accounts die eetstoornissen promoten (pro-ana) etc? Moet dit nog meer worden? Wat zal het volgende zijn? the skeleton-look?
Dit is al oud nieuws... gaat al maanden over internet. En zo slank hoef je daar idd niet voor te zijn. Ik heb het ook asl ik op mijn rug lig. En ik ben zeker geen ano patient Je maakt het nu groter en erger als het is.
Nouja, dit is de eerste keer dat ik het voorbij zie komen, en blijf het toch vreemd vinden dat er steeds van dit soort "trends" voorbij komen Of ligt dat nu ook al aan mij?
Het begon als een hoax Google bikini bridge hoax ‘Bikini Bridge’ hoax: how the internet ate itself - Telegraph Staat ook idd in de link in je openingspost
Tis gewoon sneu. Internet is heel leuk, maar de rages die tegenwoordig rondgaan zijn te niveauloos voor woorden.
Er zijn ook (jongere) vriendinnen van me die zo smalle heupen hebben dat zijn het niet hebben, net zoals een tigh gap. Sommige vriendinnen zijn er ook nog steeds erg mee bezig om deze te bereiken of hebben zichzelf er echt voor uitgehongerd en misschien raken dit soort berichten mij daarom ook wel wat meer en wordt mijn bezorgdheid ook weer aangewakkerd erdoor. Maar we zullen zien wat ervan wordt, vind dit soort "rages" gewoon raar
Ik heb het zelf ook als ik op mijn rug lig. Maar die zogenaamde rages zullen me een worst wezen. Ik vind het echt triest dat sommige mensen beïnvloed raken door zulke onzinnige rages
Dat krijg ik ook als ik op de rug lig en mijn buik een klein beetje inhoud.. Maar goed, beetje jammer weer.