Ik heb een verschrikkelijke koop verslaving voor baby kleertjes en na twee meiden, krijg ik nu een jongetje. Resultaat: Moet al mijn meidenkleding opruimen... Daarom, bied ik mijn meisjes babykleding aan. Is van zo goed als nieuw tot goede gebruikte staat. Echt nog mooie kleertjes, veel van de Hema, Prenatal etc. Ik heb in de aanbieding: Maat 50-56 Maat 62 (heel erg veel!) Maat 68 (belachelijk veel!!) Maat 74 Maat 80 Verder: Slaapzakken maat 70 - 80 en 90 cm, 3x badcape roze, overtrekken voor een waskussen, Nijntje zwem/badcape, roze omslagdoek. In verpakking: Molton hoeslaken voor wieg en nog heel veel meer. Het mag allemaal voor niks weg aan iemand die het echt goed kan gebruiken. Ik reageer niet op mensen die nieuw lid zijn omdat ik bang ben voor misbruik/profiteurs. Het makkelijkst is het als je het kunt komen ophalen en wil het zelfs nog wel komen brengen als je zelf geen vervoer kunt regelen. Maat 62-68 zitten veel zomerkleertjes bij, dus is perfect voor als je binnenkort (deze winter) bent uitgerekend. PB me maar als je interesse hebt en het goed kan gebruiken.
Wat SUPER lief van jou! Ik hoop dat dit pakket terecht komt bij iemand wat het heel goed kan gebruiken!!
wat super lief!! het is dat ik weer een jongen krijg anders had ik graag gebruik gemaakt van je lieve aanbod Geniet van het weggeven, moet een heerlijk gevoel geven!
Oh wat jammer dat ik niet in de buurt woon je had mij er ook echt blij mee kunnen maken. Super lief van je!
Heb je al iemand gevonden? Anders zou je mij wel blij maken ermee Wil er ook gerust voor betalen! Groetjes, MamavanK
Heb inmiddels alle kleertjes vergeven... Mocht er iemand afvallen dan benader ik bovenstaande dames die ik nog geen bericht heb gestuurd.
meid jij bent een ware engel maar dat wist je al je bent te goed vind dit echt een heel lief gebaar met wat je doet knuffels van mij