Realitysoap ´De Pfaffs´ stopt Er is een einde gekomen aan de realitysoap De Pfaffs. Dat laat de Vlaamse zender VTM weten. Al langer gingen er geruchten dat de soap over de Vlaamse familie zou stoppen, maar nu valt het doek definitief. De bekende tv-familie zelf vindt dit een begin van een mooie slotfase binnen de zender. Lyndsey Pfaff: Wij hebben tien jaar lang ons huis opengezet voor Vlaanderen, in voor- en tegenspoed. We hebben daarbij heel veel mooie reacties gekregen van kijkers. De Pfaffs kwam voor het eerst op 6 september 2002 op de buis en was meteen een groot succes. De elfde reeks, die op 20 maart na 21 nieuwe afleveringen werd afgerond, haalde gemiddeld 595.274 kijkers. De realitysoap was wekelijks te zien op de Belgische zender VTM en bij RTL 4. Erg jammer vind ik dit vind het erg leuk om naar te kijken.
Ik keek er af en toe ook na, en vondt het best een leuk programma. Maar ik dacht eigenlijk dat ze al gestopt waren omdat je alleen nog maar herhalingen zag op TV van hun..
Jammer zeg, ik kijkt nog steeds graag. Ik hoop wel dat alle seizoenen nog eens op DVD uit gaan komen, want die zijn er nog niet. Lijkt me echt geweldig om zo een box te hebben.
NEEEEEEEEEEE, ze gaan toch niet stoppen! De Pfaff's, mijn tv-vrienden. Oh, wat heb ik me altijd vermaakt met die familie! Verslavend...
Eens!! Vond het ook een heeeeeeeeerlijk programma! En inderdaad, ik wacht met smart op een dvd-box met alle seizoenen!
Het is wel jammer maar nu het er niet op is mis ik het ook niet. De kleinkinderen zouden worden bedreigd?
Jammer zeg! Keek er erg graag naar, maar tegelijk: zo vaak was het er nu ook niet meer op... Maar eh, worden die bedreigd of is dat meteen weer zo'n opgeklopt verhaal...?
Dat ze bedriegt worden is niet waar, heeft carmen gister op tv verteld. Maar ik vind het ook erg jammer dat ze stoppen.
o ok, ik had alleen een voorstukje gezien. Daarin werd verteld dat het iets met bedreigen te maken had.
Er zullen nog genoeg herhalingen komen, het blijft een leuke familie. Dus ik ga gewoon weer vanaf vooraan de herhalingen kijken als die weer worden uitgezonden. Kan me wel voorstellen dat het een x genoeg is zeg maar, elke x die camera's voor je neus. De kleinkinderen worden ouder en kunnen ook gaan weigeren natuurlijk.
Vind het ook wel jammer hoor. Vond het een ontspannende serie om naar te kijken. Wat ik wel heel erg sneu vind (voor mijzelf en andere trouwe kijkers), is dat we nu de bruiloft van Nicolas en Debby zullen moeten missen..... Maar ik denk dat ze zelf nu ook wel enigszins opgelucht zullen zijn. Geen camera's meer over de vloer en weer gewoon je eigen gang kunnen gaan. Van SBS6 Shownieuws: Pfaffs over 10 jaar terug op tv? De Pfaffs hebben ook uit Nederland veel reacties gekregen op het stoppen van hun reallife soap, zo vertellen ze Shownieuws. Jean Marie gaat weer op banenjacht en heeft zelfs plannen om terug te keren in de voetballerij. Lijkt me wel leuk om een club te trainen en misschien wel in Nederland, aldus Jean Marie. Carmen en Jean Marie hebben erg genoten van hun reallife soap, maar ze vinden het wel fijn dat ze nu weer volledige vrijheid hebben en geen rekening meer hoeven te houden met de agenda van de producent en de cameraploegen. Toch sluiten de Pfaffs een terugkeer op de buis niet uit. Over 10 jaar, want dan zijn de jongetjes pubers. Dat moet toch weer iets moois opleveren he , aldus Carmen.