het is echt veel enger geworden, bij die lift had ik even een the grudge gevoel brrrrrrrr. en inderdaad dat gezicht van dat meisje in het ziekenhuis...ieuw
we hebben weer genoten, ik zei nog tegen mijn man, als ze gaan verhuizen en hij wordt dokter... kunnen ze grey en ghostwhisperer samenvoegen, en dan heb je alles in één
lol ja dat is idd ook een manier om het te doen maar ik kan jullie zeggen dat er nog meer enge maar goede afleveringe komen dus ga er maar goed voor zitten
Was idd errug spannend gister! Stomme geest met zijn rode trui... Vond ik vooral in het begin eng, toen bleek dat dat hun dochter was vond ik die in elk geval niet meer eng...
nee, ik heb wel een keer gekeken toen het ging over een kwade geest, met een vliegtuig ongeluk en die kindjes, die vond ik echt eng omdat er blijkbaar ook "kwade geesten" waren die mensen lokten enzo..
het was weer een leuke aflevering gister! mijn vriend vind het helemaal niets hij vind het allemaal maar nep en voorspelbaar.
ik vind het zo'n leuk stelletje die twee, vind haar kleding ook altijd zo leuk! maar bovenal een geweldige serie