De Film Saw 1,2,3,4

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by , Apr 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi,

wat vinden jullie van Saw?

Ik zelf ben een grote fan heb zelfs een T-shirt ervan haha..

Kan niet wachten tot 4 uitkomt die vind ik de beste.

2. joyce

joyce Bekend lid

ik ben ook fan
    goede films hoor net als hostel vind ik ook goed

3. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ik ben wel fan van de Saw films.

Maarre deel 4 is vorige week dinsdag uitgekomen hoor. Zou hem maar snel gaan halen bij je videotheek.

Groetjes,
    Elvira

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

k vind de films niet zo goed erg voorspelbaar en sommige stukken erg lachwekkend.

5. Niet meer actief

Hey,

ik wil hem niet lenen in wil hem kopen haha.. en naar mijn weten is hij toch nogniet tekoop of heb ik weeris niet goed opgelet!?
    Ik keek gister nog bij de Free Recordshop of hij al tekoop was.

Ik vind het gewoon een super zweer hebben die film en Tobin Bell maakt de film echt bijzonder vind ik door zijn leeftijd en acteer prestatie echt geweldig.

En er zitten wel wat foutjes in deel 3 dat vond ik wel wat jammer maar het verpeste weinig!

Ik vind Hostel ook goed heb ik alletwee liggen hier.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb vorige week (een deel) Saw 4 gezien..

Eigenlijk vind ik het vreselijk, maar blijf toch altijd kijken. Vaak heb ik zoiets van: Hoe komen ze in godsnaam op al die enge dingen? :rolleyes:

7. Niet meer actief

Een beetje gestoord mens kan zulke dingen makkelijk bedenken hoor. ;)
    Ik zou zelf ook zo een horror kunnen maken haha..
    En idd je moet er wel van houden he de een vind het walgelijk en de ander vind het prachtig. :p

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb alle delen gezien, maar vind deel 1 het beste.
    Den ook niet dat als er weer een deel komt, dat ik die ga bekijken, vind ze steeds minder worden

9. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik vindt ze ook geweldig... heb bij elk deel aan mijn buis gekluisterd gezeten.
    net zoals hostel, maar die verhaal lijn vindt ik iets luguberder, het idee dat je mensen kan kopen voor jouw perverse ideeen!

10. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik heb ooit saw 1 gehuurd maar wat een verschikkelijke saaie film was dat zeg, ik heb dan ook nooit meer naar de vervolgen gekeken.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik vind (of eigenlijk, wij vinden) ze geweldig! Zijn na alle 4 de films in de bios geweest en 1,2,3 hebben we op dvd. En ik zie hier dat 4 nu ook uit is op dvd dus snel even naar bol.com :D ! (die dvd's zijn alleen nog nooit gekeken, zijn alleen voor de heb :) )

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    gister trouwens (een stuk) Captivity gekeken.. die is nu ook nieuw in de videotheek en ongeveer hetzelfde. Maar vond het wat vaag en was nogal moe dus heb het niet afgekeken.

13. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik vind Saw ook erg goed :D Heb de eerste 3 delen gezien en kijk echt uit naar deel 4 :)

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Dito.

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ook ik ben een grote fan van saw
    heb ze alle 4 gezien

16. Shaas

Shaas Actief lid

Feb 23, 2008
    136
    0
    0
    ja ook ik ben fan hoor ik had saw 4 met kerst gezien brrr ik moest echt af en toe m'n handen voor m'n ogen doen hoor..

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Had voor mijn zwangerschap deel 1 en 2 ooit gezien. Dus ik hoorde dat er een deel 3 was....wauw die wil ik zien riep ik al heel enthousiast. Dus mijn vriend geheel "legaal" :oops: gedownload....wij kijken. Lekker in bed in het donker....ooooow echt gruwelijk! Ik kon het niet langer aanzien dan misschien het eerste kwartier! Ik heb gekeken tot die ene in de die ringen hing en zich los moest trekken. O echt vroeger kon ik alles zien en nu, nu Jesper er is ben ik echt een watje geworden! Jeetje mina man, dalijk moet ik gewoon naar van die softe vrouwenfilms in de bios?!?!?!?! :) Hahahaha dus ja, nee niks meer voor mij helaas!

Share This Page