Wie heeft dit gezien? Ik vond full house vroeger fantastisch. Was het meeste fan van Stephanie. Als je de afleveringen nu terug ziet zijn sommige dingen (vooral de Joey grapjes) wel flauw maar ik vond het destijds echt zo leuk. Dus baalde toen ik hoorde dat Fuller House alleen via netflix te zien was. Kwam er gisteren achter dat je het eerste seizoen gewoon kon kopen bij bol.com en dus gedaan. Net de eerste afl gezien. Wat leuk! (alleen jammer dat de olson tweeling niet mee doet terwijl juist verder iedereen er is). Maar ik verbaas mij erover hoe weinig ze veranderd zijn of ligt dat aan mij? En dan heb ik het natuurlijk over de laatste seizoenen destijds. Bob Saget duidelijk ouder maar vooral door zijn bril denk ik. Maar Jesse, Becky, DJ, Stephanie en Kimmy en ook Joey, ik vind dat ze echt niet zoveel ouder lijken dan dat ze in werkelijkheid zijn sindsdien. En wat grappig dat Nicky en Alex ook echt dezelfde tweeling was! Ben benieuwd naar de rest.
Mijn mening, het is gewoon verschrikkelijk slecht, en als het niet zou profiteren van de nostalgie was de pilot niet eens opgepikt. Maar goed, ik ben wel een sucker voor nostalgie, net als vele anderen, en heb dus alle afleveringen gezien en wacht nu op het volgende seizoen Ik ben nu met de kinderen full house aan het kijken, vind die toch nog steeds leuker, ondanks dat die eigenlijk net zo slecht is Ondanks dat alles vind ik het wel een heerlijke guilty pleasure voor de pms en Ben & Jerry dagen. Oh, en Max is echt fantastisch!
Ik vind het ook leuk lekkere wegkijktv, niet over nadenken.. En de referenties naar de oude serie zijn zo leuk! How rude...
Ik vind het leuk. Laat me echt denken aan m'n jeugdjaren. Maar waarom koop je die dvd op bol.com? Kost evenveel als een maand Netflix alleen kan je in die maand zoveel series als je wil bekijken op Netflix.
Ik heb geen netflix. Wil ik ook niet, Ben al zo seriegevoelig. En kijk al zoveel tv. Wist ook niet dat het p maand kon trouwens. En toen ik het heb overwogen, bleek de serie die wij wilden zien er niet op te staan dus nee, geen netflix v ons
Echt helemaal dit! Ik heb Fuller house ook met de kinderen gekeken en die vonden het wel echt geweldig. Ik was vooral ook verbaasd over hoe jong Becky er nog uit ziet
ik heb ook alle afleveringen van fuller house gekeken. nu tijdens het strijken full house terug aan het kijken. sommige dingen zijn wel erg slecht in vergelijking met hoe het nu is. blijft leuk, lekker hersenloos tv kijken terwijl ik bezig ben met de was. ik heb trouwens ook gilmore girls terug gekeken en het nieuwe seizoen ook. ik las laatst ergens dat er nog een seizoen komt.
Ik vind Joey en Dan toch een stuk dikker geworden. Becky heeft botox en Jesse heeft naast botox ook zn neus verbouwd. En dj vind ik echt onwijs mager. Ook vind ik de hele serie nogal gemaakt, het ligt er toch wel erg dik bovenop . Maar ik kijk wel haha
Ik vind het een heerlijke serie ! Indd niet van de beste kwaliteit maar het kijkt lekker weg en brengt mij weer even naar vroeger. Ik ben ook echt een Max fan. Wat een schatje is dat!
Ik vond trouwens Mary Kate en Ashley in de full house tijd maar ook daarna in So little time, Two of a kind en al die films echt mooie meiden. Maar als ik Google op foto's van nu vind ik ze niet zo knap meer. Terwijl ik Candace/Jodie/Andrea er eigenlijk nog hetzelfde uit vind zien als toen. Volwassen uiteraard maar verder niet zo anders.