in eerste of tweede seizoen dat een hele groep handmaids opgehangen zou worden buiten op zo’n houten stellage, dat er eentje in haar broek plaste van angst, dat vond ik bijvoorbeeld echt een heftige scene. Of in dat zwembad, jong meisje toen dat werd vermoord.
ik ga meteen aan de slag haha... waarom kijk ik deze serie vraag je je misschien af maar ik vind het de beste en ‘slechtste’ serie die ik ooit heb gezien. Zo prachtig, fantastische verhaallijnen, het acteerwerk, decor, kostuums, camerawerk alles prachtig! Maar al dat middeleeuwse gemartel vind ik zo moeilijk om te zien
Nee, had ik ook gedaan als ik hem niet al illegaal had gekeken! Vooral als iedereen vertelde hoe sick deze aflevering zou worden
Ik hoop dat Nick haar goed beschermt hoor! .... ik word altijd wel een keertje wakker in de nacht, normaal draai ik mezelf om, bid een half rondje en ben weer weg. Nu vrees ik het ergste hè....stiekem een uur die aflevering kijken En ik heb geen oordopjes bij op vakantie! ZUCHT
Ik was waarschijnlijk niet op gebleven denk ik. Maar geen idee eigenlijk, ik kijk m illegaal op woensdag haha
Ik ben nog steeds wakker, terwijl ik languit op de bank lig. Ik denk dat ik hem dus ook zo wel al kan kijken.
Ik heb best wel vaak een 'wtf' moment gehad tijdens een aflevering, maar bij deze werd de ene 'wtf' opgevolgd door de andere
Ok.. eerst termijnecho straks en daarna op de bank zet ik ‘m aan! Moet me bedwingen niet nu al maar nee ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een aflevering van een serie vond dat altijd zo overdreven..
Ahh wat leuk en spannend! Hoop voor jullie op een mooie echo! Ookal hoort het niet in dit topic thuis (nou ja, 'blessed be the fruit, may the Lord open' ) , wil je delen hoe het is gegaan?
Jaa zeker zal ik het delen! Toch best een beetje passend hier. Gister maakte mijn man een 'liefkozend bedoelde opmerking: ben jij mijn handmaid's tale? Ik zeg ja, zodat je er een andere vrouw naast mag hebben zeker. Hij kent de serie niet.