Kei goeie serie dit gewoon. Mijn man heeft er ook geen interesse in. Terwijl dit zóó een goeie serie is, mannen zijn raar. Tot nu toe ook geen man tegengekomen die deze serie volgt
Ik zit hier te wachten totdat de kinderen op bed liggen zodat m'n man en ik samen kunnen gaan kijken. En het is nog niet eens half 10 s'morgens
Mijn man volgt het niet, maar kijkt wel eens met mij mee als ik zit te kijken. Hij vind de serie ook sterk in elkaar zitten, alleen het onderwerp vrij heftig. Te heftig om het echt te volgen, zeg maar.
Ik weet ook niet of ik dat verkrachten nog trek? Ik denk dat ze dat daarom niet meer laten zien, To much. Net afl 3 afgezien... OMG OMG OMG
Ben jaloers! Ik wil zoveel vragen en vertellen erover.. Ben gewoon zo hyper ervan.. En kan het alleen hier delen haha. En dan nog niet eens helemaal los want niet iedereen heeft het gezien...
Spoiler Maar vanaf nu tot morgen mogen we wel spoileren Whaaaahhh zullen June en Janine kunnen ontkomen? Ik snapte de laatste scene in bed niet helemaal, maar er is me al verteld dat het wss een knipoog was naar het liplezen in de bus dat ze Aunt Lydia gingen veroveren...
Vinden jullie het ook zo irritant dat alles zo donker gefilmd is? Ik zit in isolatie op m'n telefoon te kijken, proefabonnementje op videoland, maar het is soms zo moeilijk te zien.
Spoiler Ohhh ja wat je zegt.. wel echt een top einde, zo spannend.. en snap ook wel dat ze zoveel risico nemen, want als je de dood al in de ogen kijkt dan is alles beter dan terug in zo’n werkkamp. Vreselijk.. Ben ook wel blij dat er minder verkrachtingen te zien zijn. Was er even bang voor toen June op die tafel lag met al die mannen eromheen. Dat zou wel echt te vulgair zijn ook, maar bah zieke geesten.