Die krokodillen in Fata Morgana..JARENNNN bang van geweest en het liefst zit ik nog steeds niet aan die kant Ik heb hem ook in 3 keer gekeken hoor en mijn applewatch gaf 2 keer aan dat mijn hartslag te hoog was
Haha ja de gruwel.. en die geweren op je gericht en dat hek dat zogenaamd dichtvalt op het bootje. Brr
Nou, ik kijk ook gewoon alle scenes... Wel met geluiden van oeeehhh aaahhhh! Maar mn ogen even dicht? Nee, echt niet, stel je voor dat ik iets mis....! @Roozjuh mijn mams belde me net, ze snapte de laatste scene in bed ook niet waarom Moira er was etc... Dus het ligt niet aan mij, het is dus wel een beetje verwarrend hahaha
Nee grapje.. Maar deze aflevering moest ik echt wel even een traantje wegpinken ... Spoiler: Spoiler Met Hannah in die kooi die bang was van haar
@Bellybell haha nou ik moest ook even terug spoelen hoor, om even te checken of ik wat had gemist. Maar toen viel het kwartje al wel snel want er werd geen woord gezegd. Waarom zou anders zo'n terug-blik scene er opeens tussen zitten bedacht ik
Oh wauw, en dat al zo vroeg op de dag wanneer mensen de tijd nog niet hebben gehad om de nieuwe aflevering te kijken. Best slecht
Dit ging helaas niet alleen over de nieuwe aflevering maar over het volledige seizoen. Zaten beelden tussen die heel veel verraade
Ohh wat erg echt, ik haat spoilers. Zo heeft iemand eens een grote spoiler verklapt bij grey's anatomy GRRRR
Ik heb zo’n collega....had de 12 van Oldenheim ofzoiets gebinged....andere collega en ik waren bij alfv 2.... gilt die spoiler chick meteen wie het gedaan heeft Bedankt eejjjj!
Spoiler Ben ook zo benieuwd wat Nick nu gaat doen. Kan hij haar weer redden? Gaat die verschrikkelijke Lydia achter haar aan? Ik hoopte ook zó dat ze haar zou vermoorden daar in die bus.
Spoiler Ja die scene met Nick, snap daar ook de ballen niet van. Weet iedereen nu dat ze verliefd zijn? Want er zaten toch ook chauffeurs in die busjes...??? Toen ze gingen kussen bedoel ik... En aunt Lydia had ze een pin door de kop moeten steken, weg met dat maf mens. Hoop echt echt echt dat ze weg kunnen komen en ze EINDELIJK eens vrij komen. En dat ze dan heel Gilead op gaan schorten en weg ermee. Fred en iedereen in de gevangenis. Klaar ermee. Kan de spanning niet meer zo heel goed handelen merk ik
Spoiler Ik vond het een hele goede aflevering, dat zeker, maar ik ben ook wel een beetje klaar met dat.. o we zijn ontsnapt, o toch niet. Ik hoop dat ze nu eens een keertje echt ontsnapt zijn.
Nou ik had mij gisteravond al helemaal ingelezen zodat ik min of meer wist wat er ging komen en ik zat op sommige momenten nog op puntje van de bank. Moest zelfs huilen! Dat heb ik niet heel snel. @Roozjuh @Bellybell Spoiler die laatste scene in de slaapzaal was denk ik echt even om aan te geven met welk clubje ze ooit begonnen. Moira zat daar toen ook bij. En om nog maar extra te benadrukken wat een verlies dit voor june en janine zal zijn, als je met elkaar door diezelfde hel bent geweest en dan die meiden op deze manier kwijt raakt.