Nou dat begin ik ook wel een beetje zat te worden. Echt 10x in een aflevering kijkt ze weer precies boos in de camera. Ik dacht dat je in series doet alsof de camera er niet is
Ik zat nog te wachten tot 1 van de demonstranten een pistool ging trekken en Fred en Serina dood zou schieten. Wishfull thinking
Ik weet niet of dit het laatste seizoen is maar merk dat ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee ben
Dus het gaat wel nog ergens heen? Het lijkt nu niet echt ergens heen te gaan Kan me haast geen echte cliffhanger voorstellen
Ja ik ga vanavond kijken maar had al preview gezien en dat zag er veelbelovend uit! Hopelijk wachten ze niet al te lang met het volgende seizoen.
Oehhhh ik wil ook kijken!! Heb ff game avondje haha maar als ik klaar ben dan ga ik even kijken. Heel benieuwd naar de laatste aflevering
Spoiler i knew it! Geweldig. Beter dan dit kon het niet eindigen voor die hufter. Alleen wel jmmr voor haar en Nichole. Luke niet zo, die liefde was er al niet meer
Ik heb de aflevering net gezien, drukte met mijn stomme kop op de spoiler hierboven. Maar die is dus voor een aflevering later. Nu weet ik al iets meer dan ik wilde weten Spoiler Ik vind de liefde tussen Nick en June echt mooi op te zien. Zo puur en oprecht. Luke en June houden wel van elkaar, maar niet echt meer als geliefden. Al proberen ze dat wel.
Haha oopsie. Ik zal het bij het volgende seizoen er duidelijk bijzetten welke aflevering de spoiler over gaat