Spoiler ja maar is ook wel logisch. Want ze is al flinke tijd weg, jaren? Er is zoveel gebeurd voor beide dat je simpelweg uit elkaar groeit. Het houden van is er nog wel, maar de liefde is vervlogen, die heeft ze bij Nick gevonden
Oehh bijna het einde weer. Ik kan wel een beetje voelen welke richting het op gaat, spannend.. iemand idee hoelang het duurt voordat het nieuwe seizoen er weer is?
Hahaha ik moet altijd op m’n handen zitten om niet op de spoilers te klikken. Vanavond gelijk kijken! Is aflevering 9 toch?
Hm, ik vind deze aflevering maar weinig aan. Voelde het einde van de aflevering Spoiler vrijspraak van Fred, dus al een tijdje aankomen. Ik zie nog niet helemaal een super spannende einde-seizoen-cliffhanger gebeuren.
Over aflevering 9 Spoiler Arme baby Nicole, wordt gewoon even meegenomen naar vijandelijk terrein vanwege haar oudere halfzus. Ik vond dat geen geloofwaardige plotwending. Nog een week en dan kan ik mijn abonnement op Videoland weer opzeggen tot het volgende seizoen.
Ik klikte hem perongeluk open….ik heb zoveel gewerkt, vergat dat er al weer een nieuwe aflevering was Maar nog even over die spoiler…. Wtf mensen?! Ik heb meteen geen zin meer om te kijken.
Spoiler: … ik had verwacht dat nick mss wel door sniper zou worden gedood bij de meeting met june. Dat ze hem als verrader zien.
Spoiler: Afl 9 Ik verwachtte eigenlijk heel de tijd dat een van de twee zou worden opgepakt. Nick door Canada. Of June doordat Nick gevolgd zou zijn! Nick zou haar nooit verraden dus ik had niet verwacht dat het aan hem zou liggen. Ik snap alleen niet zo goed dat zij Gilead weer in ging Plus ik snap ook niet zo goed wat Luke wilde. Waarom wilde hij dat ze naar hem toe ging, met baby inderdaad. Echt alleen om info te krijgen? Of zat er meer achter? En ik snap ook niet zo goed dat Fred nu vrij is, alleen Serena en de baby zou toch genoeg zijn geweest Zoals je in mijn spoiler kan lezen snapte ik sowieso niet zoveel van deze aflevering haha
Ik vond het vooral zo raar dat ze zo makkelijk in gilead kunnen komen. Dan hadden ze toch ook makkelijker kunnen ontsnappen?