Ja en ze kunnen ook gewoon zo even bellen? Ik had ook grensposten enzo verwacht. Maar niks van dit alles.
Ik had in die scène ook wat actie verwacht. Dat Luke hun trouwens erheen liet gaan is omdat ie wel wist dat Nick een zwak heeft voor June en Nichole en ze dan sneller informatie zou krijgen over Hannah. Luke weet diep van binnen wel dat het over is tussen hem en June. Als hij Hannah maar terug krijgt
Ja dat hebben we gezien, dat hij zo’n meisje van 14 of zo mee naar huis kreeg Pfft wat kan die Moss toch goed spelen hè! Zo als ze stond te schreeuwen op het einde, echt zooooo goed! Hopelijk is Janine ook bezig met een moordaanslag op die achterlijke tantes daar. Weer een mega goede aflevering zeg!
oo tuurlijk dat was ook zo, was ik even vergeten. Ik denk/hoop dat Janine met Esther daar wat gaan plannen, die Ester moet je denk ik ook niet onderschatten.
Klopt, die ging er vandoor met een bewaker en namen daarna hun eeuwige duik in het diepe *gniffel gniffel*. Maar dat betekent dus dat Nick opnieuw getrouwd is. Ook niet zo gek aangezien je als Commander getrouwd moet zijn, en zal hij hoogstwaarschijnlijk misschien zelfs wel een eigen Handmade hebben, who knows