Spoiler: Laatste afl En niemand dacht eraan om Hannah ook mee te nemen in de deal? Of konden ze dan geen nieuw seizoen meer maken Wel een sterk einde! Ben heel benieuwd naar het nieuwe seizoen!
Spoiler Ok ik was dus indd dik gespoilerd. Ik had een still gezien van een bebloede Fred met June en Nick er naast. Eigen schuld, had kunnen zien dat het een spoiler was, maar de nieuwsgierigheid won. Verpestte wel de aflevering nogal, want wist dus al waar het naar toe zou leiden. Jammer. Spannend einde en ben benieuwd hoe ‘t verder gaat! Ik snapte alleen het einde niet zo? Luke was toch net wakker, waarom zakte-ie zo dramatisch neer toen ie June zag met wat bloedvegen? Hij kon toch (nog) niet weten dat Fred dood is, laat staan dat ze betrokken was bij de moord? En “just give me 5 more minutes and I’ll go”? Ze gaat vluchten? Het is toch gebeurd in “niemandsland”? Confused
Spoiler Ik denk dat ze niet gaat vluchten maar dat ze hiermee bedoelt bij hem weg te gaan. Hij wilde zo graag een nieuwe start met June maar de bloedvegen in haar gezicht verraden dat ze iets gedaan heeft wat niet gaat helpen in een nieuwe start. Hij weet zelf ook wel hoe laat het is toch. Precies op de dag dat Fred ‘vrij komt’ is allemaal wel een optelsom.
Spoiler Wow dat einde.. Shit. Wat gaat June doen? Haar 2e dochter achterlaten? Terug naar Hannah? Proberen? Ben een beetje confused.
Spoiler Weet je wat ik wel echt super awkward vond Dat Nick en June gingen zoenen voor de neus van Fred. En die reactie van hem Ik moest echt lachen, het was zo random
Jemig fuck zeg….weer 2 jaar wachten! Hoe kunnen die 10 afleveringen nu al voorbij zijn mensen?! Hoe!! Ik durf niet opnieuw te beginnen, dat trek ik niet. Ik wil de boeken niet lezen want dan ben ik bang dat die te veel verraden. Spoiler Ik hoop dat Nick een grotere rol gaat spelen, ik hoop dat Janine met dat meisje de Tantes gaat uitroeien, ik hoop dat June de baby van Serena Joy krijgt, ik hoop op heul veul! Ze mogen mij bellen als ze ideeën nodig hebben voor seizoen 5 Wat kan Elizabeth Moss toch spelen! Prijswaardig!
Ik ben zo te lezen de enige.. maar ik weet niet zo goed wat ik van het einde moet vinden.. Spoiler Het was een sterke aflevering, absoluut. Alleen, wat nu? We hebben 4 seizoen moeten wachten tot ze in Canada was en nu? Gaan we alleen maar zien hoe ze boos en verbitterd en straks misschien op de vlucht is? Ik snap niet zo goed waar ze nu heen willen.
Mee eens hoor! Ik ben ook heel erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. Ik ben ergens ook heeel bang dat ze "terug gaat" en dan ben ik er eigenlijk wel klaar mee..
Ik snap hem ook niet helemaal... Geef me 5 minuten, waarvoor? Is ze bang dat ze opgepakt gaat worden? Of wat...?!
Damn, ijzersterk! Hoe langdradig het ook nog gaat worden, hoe vaak ze nog boos en verbitterd kijkt, het zal me een dikke grote worst wezen, wil hir 0,0 van missen!