The Handmaid’s Tale -LET OP SPOILERS

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bellybell, 16 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.689
    113
    Nee hoor ik heb het zelfde. Snap wel dat er niet altijd actie kan zijn, maar het voelt wel wat traag allemaal.

Lill vindt dit leuk.
  2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oh heb ik ook wel hoor. Die saaie dooie momenten spoel ik door haha. Dat langdurig vooruit staren en niks zeggen dat is echt boringggg dus dat sla ik gewoon over

Lill en Beausecret vinden dit leuk.
  3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    #623 Robijn89, 27 jun 2021
    Laatst bewerkt: 27 jun 2021
    Beister enthousiast ben ik ook niet. Ik vond sommige afleveringen teveel van het goede en andere juist weer te weinig :roflmao: maar ik vind het nog wel goed genoeg om te blijven kijken.

En met Lucifer heb ik dat ook, ik moet het nog steeds afkijken. Na 3 afleveringen iets anders gaan kijken :roflmao:

Lill vindt dit leuk.
  4. Aries

Aries Niet meer actief

Ik hou wel van dat trage, dat er niet altijd iets gebeurt, maar dat de spanning wordt opgebouwd. Ik heb echter niks met wraakzuchtige June. Ik snap heel goed dat ze zich er niet bij neer kon leggen dat hij overal mee weg zou komen en vond het een geniaal plan dat ze hem in plaats daarvan terug naar "huis" zouden laten gaan en door zijn eigen regels laten berechten. Helemaal prima.
    Wat er daarna gebeurt vind ik dan weer helemaal niks. Is wraak op Fred dan echt belangrijker dan samenzijn met Luke en Nicole? En het verbaast me wat Nick en Jospeh allemaal kunnen doen in Gilead. Ik neem aan dat de rest ook op de hoogte is van hun ruil met de 22 vrouwen en dan komen ze zonder Fred terug en hebben ze hem ergens in het bos laten vermoorden? Ik snap de echo naar de gedwongen lynchpartijen in Gilead, maar Fred door zijn eigen gemaakte wetten laten executeren had ik een beter einde van dit seizoen gevonden. Dan hadden we ook een stukje gezien van hoe Gilead zich tegen zichzelf keert en dat hadden ze dan in het laatste seizoen met de val van Gilead kunnen afronden. Wat Nick en Joseph nu allemaal van binnenuit kunnen regelen geeft me een chaotischer gevoel bij Gilead en daardoor minder bedreigend.

Linnidee, Lill en Beausecret vinden dit leuk.
  5. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    #625 A je to, 27 jun 2021
    Laatst bewerkt: 27 jun 2021
    Hier ben ik het mee eens. Dat begon in de vorige aflevering toen Serena zei dat ze niet terug wilde (want ze kunnen onze zoon afnemen en mij een handmaid maken). Ja prima toch, dat is hoe God het wil volgens jullie.
    Het was mooi geweest als Fred, of beide, inderdaad in Gilead waren berecht.
    De deal met de 22 vrouwen vond ik super slim, maar het einde niet zo sterk.

Ik denk dat June terug wil gaan. In Canada zal ze met moord ook niet zomaar weg kunnen komen, en Luke zal het ook niet goedkeuren. Bovendien voelt ze zichzelf een slechte moeder, dus ze zal denken dat Nicole beter af is bij Luke en Moira.

Linnidee, Sado, Aries en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Maar hij is uitgeleverd aan Gilead. Niemand kan toch bewijzen dat June achter die moord zit?

Mapje en wishfulthinking vinden dit leuk.
  7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Ik voel me nu iets minder schuldig :roflmao::roflmao: heb dat wel vaker na een lange pauze dan pakt het me gewoon niet meer.

Robijn89 vindt dit leuk.
  8. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Dit dacht ik ook. Ik was ook verbaasd dat het allemaal zo makkelijk kon. Ontsnappen is onmogelijk maar erin er eruit is peanuts.
    Anyhow, tijd voor seizoen 5.

9. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ik snapte de laatste scène niet met haar dochter. Kan iemand helpen…

10. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Afscheid omdat ze weet dat zij gepakt wordt

11. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik denk het ook. Was dit nou de laatste aflevering van het seizoen?

ik ben er wel klaar mee, het wordt steeds ongeloofwaardiger.

12. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Gepakt, kan dat juridisch gezien in niemandsland? Daar gelden dan toch geen wetten? Of wordt ze dan volgens Canadese regelgeving gepakt omdat ze daar asiel aanvraagt? Als ze er al achter komen. Ik dacht meer afscheid omdat zij de keuze maakt om te vechten en dus kiest voor een ander leven dan met het gezin. Oh wat vond ik het hartverscheurend, mijn hormonen.. ik moet er niet aan denken afscheid te moeten nemen van mijn kindje. :cry::cry::cry:

13. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Dat heb ik ook wel een beetje. Maar over 2 jaar ga ik vast alsnog wel weer kijken :roflmao:

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Het lijkt mij idd meer afscheid nemen van het leven met Luke en Nichole in Canada. Ik vermoed dat ze terug gaat naar Giliead, opzoek naar Hannah.

Mapje vindt dit leuk.
  15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Afscheid omdat ze weg gaat bij Luke en dus ook bij Nicole. Niemand kan bewijzen dat zij achter die moord zit. Hij is uitgeleverd aan Gilead dus dat hij dood zou gaan was toch al waarschijnlijk.

16. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Het irriteerde me trouwens ook hoe weinig interesse ze had in Nicole toe ze eindelijk in Canada was. Je bent al 1 kind kwijt, en het enige waar je je mee bezig houdt is wraak nemen. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat je echt zo doet, getraumatiseerd of niet.

Mapje vindt dit leuk.
  17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Er is vanaf dag 1 al een afstand geweest tussen June en Nichole. Daarna is Nichole naar Canada gegaan en werd ze door anderen opgevoed. Ze hebben dus eigenlijk niet echt een band kunnen opbouwen tussen moeder en dochter. Dat is uiteraard anders met Hannah. Denk dat ze het beetje op die tour gooien in de serie kwa gevoel. Ze keek toen aan het begin dat ze net in Canada was, door het raam en zag Luke en whats her name, die vriendin van haar, naar hun als een soort 'perfect gezinnetje'. Whats her name die Nichole overnam voor luier, eten enz

Linnidee vindt dit leuk.
  18. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    eens vind ik ook ongeloofwaardig

Linnidee vindt dit leuk.
  19. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113

Ja maar dat blijkt nergens uit… ze zei: ‘ajb laat mij 5 minuten met mijn dochter’

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.125
    5.044
    113
    Vrouw
    Moira ;)

Roozjuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina