Ik wil eigenlijk wel vrij kunnen praten hier.. dus misschien is er een ‘regel’ mogelijk dat vanaf zaterdag er gewoon vrij gepraat kan worden???
Bij nader inzien misschien een goede. Steeds op spoilers klikken leest ook niet fijn Misschien wel in de topictitel: “let op spoilers” oid laten zetten?
Ja, want anders kun je wel al die tijd spoilers plaatsen, sommige kijken pas maanden later @Beheer willen jullie in de titel zetten: LET OP SPOILERS Dan is het ieders eigen keus
Spoiler Christopher Meloni idd ja. Vond m alijd zo'n lekker ding hahaha Law & Order, Special Victims Unit speelde hij heel lang in
Vrijuit praten goed idee, inderdaad dan wel met waarschuwing in titel. Maar aub wel pas na morgen dan heb ik ze ook gezien haha ben bang dat ik morgen alweer vergeten ben dat spoilers open en bloot staan
Yess, titel aangepast! Vanaf nu vanaf zaterdags gewoon vrij praten.. Wie niet wil, moet dit topic maar ff niet openen
Grrr nog 8 afleveringen dan is het alweer voorbij Gelijk alweer spannend zeg.. Wat een grandioze serie is dit toch
wat een steengoede serie is het! ik heb mezelf door een paar afleveringen heen moeten slepen in seizoen 2 maar zit er weer volop in, ben nu bij seizoen 3 aflevering 4. net ook alle spoilers gelezen, maar snap er de ballen van
Vrijdag direct beide afleveringen gekeken. Heb amper nagels meer over. En dat te bedenken dat ik er maanden aan heb getwijfeld om deze serie te kijken. Echt de beste serie die ik in tijden heb gezien. Wat zal er vrijdag komen... ben zo benieuwd!
Ik ben ook bij! Heerlijke serie, jammer dat niet alles er meteen op staat. Ik hoop wel dat june dit seizoen eindelijk ontsnapt ofzo, begint wel een beetje lang te duren. En aunt Lydia kan ik niet meer aanzien, hopelijk gaat zij een keer dood haha
Oehhhh ik zie dat ik aflevering 3 al kan kijken. Niet op Videoland hoor, maar op een niet-zo-legale site morgen ochtend maar meteen ff aan zetten WHOOP WHOOP