Denk dat de jongste van 6 maanden daar niet in trapt helaas Neehoor, ik ga me er de hele dag op verheugen en om 19.00 mag papa ze naar bed brengen en zit mama voor de tv
De oudste 2 spelen morgen bij vriendjes maar de jongste vind het vast niet een goed idee dat ik ga kijken haha Dus morgen avond maar kijken
Heb net de laatste 10 minuten van afl 3 gezien en werkelijk waar, sick shit! Niet normaal... Echt echt echt by far de beste serie EVER! Ben wat gewend van de vorige seizoenen, maar deze aflevering, damn, mn billen doen pijn van het knijpen kan eigenlijk niet nog spannender zijn denk ik... Aflevering 4 staat er ook al op. Zal ik???????
Ga dat helaas niet redden vandaag. Ben stront verkouden, en daardoor echt ontzettend moe. Kan hem pas morgen avond kijken.
Ik kan 'm dus morgen/zaterdag niet kijken Man is alleen in de weekenden thuis en volgt deze serie niet. En ik wil dit echt alleen kijken En tot zondag wachten trek ik niet Beterschap trouwens, niks aan! Hoop dat je snel wat opknapt.
Ik snap je helemaal. Ik had eerst nog het idee om te wachten tot alle afleveringen erop staan #fail. Dinsdag bij zwemles van de jongste toch maar begonnen Haha, je moet toch iets als je een uur in de auto moet wachten. Thuis meteen nr 2 gekeken. Man kijkt dan met een half oog mee, maar houdt z’n mond gelukkig wel. En Dankje, hoop idd dat t snel weer weg is.
Ohnee meiden, wordt er veel gemarteld in afl 3? Ik trok die momenten in vorige seizoenen zo zo slecht, ik ging dan al summaries op internet lezen van wat er ging gebeuren zodat ik een beetje wist hoe het ging lopen Moet ik hier weer naar op zoek gaan? Is een vraag aan wie afl 3 al heeft gezien
Wil heel graag, maar dan duurt het des te langer voor ik de nieuwe weer kan kijken... Plus dat ik dan heel lang hier mn mond moet houden, en dat kan ik dan weer niet hahahah
Wat noem je martelen? Als je slecht tegen onverwachte wendingen en gebeurtenissen kan, zou ik me wel even voorbereiden ja...