Ik vroeg me toevallig pas nog af hoelang ze nog door zouden gaan, het moet ook geen gebed zonder end worden. Walking dead bijvoorbeeld stopt naar mijn mening echt een seizoen of 7 te laat. Haha ik heb precies hetzelfde.
Ja ik vind het ook prettig dat na seizoen 6 het klaar is. Zo moet ik nog de walging dead afkijken, keek het altijd graag en al jaren maar het werd te langdradig. Maar je wil toch het einde een keer zien.
ooh dat blijft ook maar gaan joh, keek ik nog toen ik thuis woonde tig jaar geleden. K heb op youtube Man of Recaps gevonden en die vat dan een seizoen samen, zo weet ik toch hoe het loopt zonder eindeloos veel afleveringen te kijken haha.
Ik ben laatste seizoen nog even aan het kijken op mn gemak. Zodat ik er weer lekker in zit. Als ik die af heb dan kan ik verder met afleveringen van seizoen 5 en hopelijk kan ik dan beetje doorkijken ipv elke keer een week wachten. Ik heb expres nog geen trailers gekeken, wil er blanco in gaan
Net aflevering 1 gezien. June begon weer met de blik als je begrijpt wat ik bedoel. Die begon ik een beetje zat te worden na 4 seizoenen. Maar ik moet zeggen, ik zit er meteen weer in. Dit gaat spannend worden !
Moest even inkomen de eerste 10min en toen maar gelijk de 2e aflevering erachteraan. Nu weer een werk wachten Zo benieuwd
Pff. Gaat gewoon weer net zo spannend verder als waar het eindigde vorig seizoen. Ik ga nu afl 2 kijken..
Ik zat gisteravond helemaal in aflevering 1, maar de laatste 10 minuten van de aflevering kapte Videoland ermee en werkt as we speak nog steeds niet. Top
Zo ik ben ook weer bij! Spoiler ik vond de tweede aflevering vrij voorspelbaar wat betreft June/Serena/uitvaart Fred, maar arme Janine, wtf, die zag ik niet aankomen (hoewel het wel duidelijk was dat er iets met die chocolaatjes was, werd zo op ingezoomd
Ik zou het hele seizoen afwachten zodat ik lekker door kan kijken... maar dat is me niet gelukt ook beide afleveringen al gezien haha. Wel nog even seizoen 4 ervoor gekeken zodat ik er weer goed in zit. Love deze serie
Pfff ik ben ook weer gaan kijken. Ik was wel de draad kwijt, want ik had tussendoor de boeken nog gelezen en die zijn héél anders. Ik vind er nog niet veel aan. June begint langzamerhand een soort psychopaat te worden wat mij betreft. Ik hoop dat ze dit seizoen Hanna terugkrijgt en dan vind ik het wel best zo.
Ik vrees het ook. Oh en ik vind het ook irritant dat het altijd zo donker is overal. Zal wel voor de bedreigende sfeer zijn of zo.