The handmaid's tale

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Angel1980, 22 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Ik heb ook de 2 seizoenen uitgekeken. Ik kan niet wachten tot seizoen 3

Angel1980 vindt dit leuk.
  2. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik ben er nu mee begonnen, wat een bizarre serie zeg. :eek:
    Maar wel steengoed!
    Ben gister begonnen, wilde vandaag de hele ochtend kijken is de juf van Mn dochter ziek.. :oops:

Angel1980 vindt dit leuk.
  3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Ah kak! I feel for you :p

RoBiJe vindt dit leuk.
  4. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik ben vorige week eindelijk aan deze serie begonnen en ben verslaafd! De film heb ik vroeger ook gezien, maar was toen denk ik nog te jong.
    Mijn vriend was na 30 minuten al afgehaakt omdat hij geen zin had om naar verkrachtingen etc te moeten kijken en ik moet toegeven dat ik de eerste aflevering ook moest doorbijten.

Maar idd, dit verhaal lijkt eerst erg ver gezocht, maar als je bedenkt dat dit voor sommige vrouwen helemaal geen fictie is.... brrrr.
    Vrouwen bij IS, bepaalde landen of sektes. Vrouwen die worden besneden, worden verkracht, gebruikt als (seks)slaaf, gemarteld. Of mannen trouwens. En dat omdat er mensen zijn die (in hun ogen) goedbedoelde idealen voor ogen hebben die totaal doorslaan. Het doet je inzien dat elke vorm van extremisme verkeerd is.
    En het zijn idd tijden van crisis dat extremistische groepen meer aanhangers krijgen en iets om over na te denken.

Ik vind Alexis Bledel nog steeds prachtig en ze kan eindelijk echt acteren. Ze is altijd erg slank geweest en doet niet mee aan de opgelegde schoonheidsidealen, wat ik juist waardeer. Ze doet me ook steeds meer aan Audrey Hepburn denken nu ze wat ouder wordt, die was ook zo slank.

5. rums

rums Niet meer actief

In 1,5 week tijd beide seizoenen gekeken. Wow wat een serie! Nu nog een poos wachten op seizoen 3.

Roozjuh vindt dit leuk.
  6. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Waar?
    En kun je online ook terug naar seizoen 1? :)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Oei jeetje moet ik ff gaan zoeken. Had hem bij favorieten gezet maar hubby heeft pc opnieuw geïnstalleerd dus ben alles kwijt

amdaa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina