Na aanleiding van dit topic ben ik gaan kijken... het is zo spannend en bizar!!! Ik kan niet stoppen met kijken!!
Ik was serieus net aan het typen hahaha. Moest tussendoor naar de huisarts en boodschap doen dus net laatste spannendste stuk gekeken
kan niet wachten tot vanavond!!! En dit zag op videoland, word verdrietig van deze reminder, vooral om het woordje 'laatste' ...
Haha ja hij is echt vet. Wil 'm eigenlijk nog een keer gaan kijken De laatste.. Pfff zó niet leuk! Succes vanavond!!
Gisteravond de laatste aflevering gekeken en me daarna afgevraagd hoe ik het vol ga houden tot het nieuwe seizoen!!! Wat een geweldige serie en wat spannend!!!!
Idd, HOE ga ik dit tot volgend jaar volhouden pfff. Veel te lang. Dit was echt een perfecte afsluiter. We want more! We want more!
Spoiler: Spoiler maar... ik ben vooral heel benieuwd wat emily gaat doen. Komt ze in canada terecht en vindt ze dan de man van June? En der eigen vrouw en kind? En hoe loopt het nu af met June en Serena. Fred weet gegarandeerd dat zij ermee te maken hebben. June durfde niet weg vanwege Hannah denk ik. Dat snap ik wel. Zou ik zelf ook niet doen. Ik ga waarschijnlijk in mn verlof even opnieuw vanaf aflevering 1 kijken
Haha goed plan. Nog een keer kijken! Spoiler nou ja dat vraag ik mij ook af. Gaat emily die kerel inderdaad opzoeken, of naar haar eigen gezin en blijft de baby daar. En natuurlijk weet Fred er vanaf wat de vrouwen hebben gedaan. Die bom barst nog wel los. Ben ook heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren met nick en Fred aangezien hij Fred tegen hield
Nu in mijn hoofd: 'niet klikken op spoiler, niet klikken op spoiler, niet klikken op spoiler, niet klikken op spoiler'
Nee, doe ik niet . Ik moet nog heel even wachten, we gaan eerst nog met de kinderen Party & co spelen En dan zo snel mogelijk naar bed brengen en tv aan!!!! Ik hou jullie op de hoogte