kijkt er hier wel eens iemand naar The Hills op MTV? voorheen was ik verslaafd aan ATWT maar de laatste tijd vond ik het niet zo leuk. nou zag ik laatst een weekend lang The Hills (en het was vakantie dus lekker tv-hangen) maar ik vroeg me dus af wanneer het normaal komt? en zijn er nog meer dames die kijken?
Ja hier een diehard The Hills verlaafde. Heb de 1e 2 seizoenen op DVD, en de rest neem ik op Ik heb trouwens die nieuwe afleveringen op mtv.com gezien. Ja ik ben echt een verslaafde. Mijn man wordt er helemaal gek van. En Spencer, brrrrr wat een verschrikkelijke enge vent hé! Iiieeeh dat lachje, die tanden..bahbah. Trouwens, op bol.com kan je de 1e 2 seizoenen bestellen
Oh het komt elke werkdag rond 16 uur volgens mij. De nieuwste afleveringen voor NL komen zaterdagavond om 18.10 uur, herhaling daarvan op zondag.
vandaar dat ik het nooit zie, ik wer elke dag. ps: het is een real-life soap over meiden die bij modebedrijven werken
Ja, ik kijk het ook wel, alleen de nieuwe afleveringen allemaal gemist, meestal heb ik op dat tijdstip op zaterdag andere dingen te doen. Die Spencer vind ik ook zo'n lijp ventje met dat enge lachje.
Hier ook een Hills verslaafde! Geweldig dat er weer nieuwe afleveringen zijn! Spencer denkt dat hij heel wat is, gaat vanzelf wel een keer op z'n bek! Heidi lijkt me slimmer
Heidi lijkt me gewiekst, het achter de ellebogen hebben. En Spencer is een vies over het paar getild ventje. Maar ja dat is mijn mening. Zat de hele tijd te denken hoe die griet heet, was eerst vriendin van Heidi, woonde samen met haar in een huis. Vriendschap is zo goed als verbroken. Zat er vanmorgen aan te denken maar ik kom maar niet op haar naam.
Ik kijk het ook sinds kort,maar de kids moeten we wel kunnen laten kijken anders kan ik het niet zien,maar laatst heb ik lekker die marathon zitten kijken erg leuk )