The Hollywood Cookie Diet ? Iemand Ervaring ?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Las net over dit dieet .. Heeft iemand er ervaring mee ??

Als je het leest kan ik me best voorstellen dat je dan afvalt, ze zeggen namelijk dat 1 koekie een maaltijd vervangt .. Ik vraag me af of het werkt maar ben altijd benieuwd naar zulke dingen en wil het dan juist uit gaan proberen .. ben alleen bang dat ik dat hele pak weer leeg eet met koekies hihihihi ...

The Hollywood Cookie Diet® - Eat a Cookie, Skip a Meal

2. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ken het dieët helemaal niet..
    Maar het lijkt me ook niks eigenlijk, om ipv een broodmaaltijd bijvoorbeeld maar 1 koekje te eten..
    Het ziet er wel heel lekker uit hoor, dat wel! ;)
    Maar heb gewoon liever een bord aardappelen met groente en stukje mager vlees.. Dat lijkt ook meer op eten vindt ik.

Heb ook wel eens zo'n herbalife dieët geprobeerd, maar ook zonder succes.. :)

3. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    die is wel heel erg duur!
    4 dozen van 12 koekjes, kosten 100 euro!
    dat zijn 48 koekjes, 3 koekjes per dag (3 maaltijden),
    dus dan zou je voor ongeveer 2 weken 100 euro moeten betalen!

gewoon boodschappen doen, is dan bijna goedkoper en nog gevarieerder ook!

en nee, ik denk niet dat zo'n koekjes dieet werkt.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik zag het ook op hyves staan hihi
    maarre denk dat ik niet bij een koekje kan stoppen mezelf kennende hihi

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahahah ik denk ook niet dat ik het bij 1 koekje kan laten, en dan vind ik de koekjes wel heeeeeel erg duur hahahaha .. Ik had het idd op hyves gelezen ;)

Herbal Life Dieet heb ik ook wel eens geprobeerd maar dat werkte gewoon voor geen meter ..

Ik hoef op zich ook niet echt af te vallen ( eigenlijk wel want ben veeeel te zwaar ) ik voel me gewoon goed :D .. Was gewoon benieuwd hoe en wat met dat dieet ;)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Volgens mij werken zulk soort diëten sowieso niet. Als je dan door zo'n soort dieet uiteindelijk op je streefgewicht bent en je hebt je gewone eetpatroon niet aangepast en je gaat dan weer gewoon eten en verder op de vertrouwde (foute) voet en dan kom je dus net zo hard weer aan. Als je echt veel overgewicht hebt is het meest effectieve denk ik nog altijd naar een diëtiste gaan. Als je gewoon een paar kilo kwijt wilt werkt niet snoepen en gaan sporten ook prima.

7. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk niet dat je van de koekjes dik zult worden hoor, want na een week kun je geen koekje meer zien! Dan val je echt wel een paar kilo af. Alleen is dit echt zo'n typisch jojo-dieet, waardoor je vervolgens net zo hard weer bijkomt.

Het punt is gewoon, als je lichaam niet voldoende gevarieerde voedingsstoffen binnen krijgt, krijgt je vroeg of laat vreetbuien.

Deel Deze Pagina